Terug naar overzicht
Ik heb mijn bloemen bij Cash en Carry in Leopoldsburg gehaald.Veel keuze en zeker niet duur!Ze houden ook langer dan andere bloemen. Die indruk had ik toch. Groetjes Sylvie
Oh dank u wel sylvie! Ik had al inderdaad iets gehoord over iemand uit leopoldsburg. Mag ik vragen hoeveel het je gekost heeft? En hoeveel bloemen je daar hebt besteld? Groetjes!
hey,wij hadden al onze bloemen besteld bij bloemen lotus in diest, zeer tevreden, kan nu wel niet echt zeggen dat het goedkoop was, maar zeker de moeite!grtjs jessie
Hangt er vanaf van waar ergens je bent... wij halen onze bloemen bij 'rozen de groof' in Sint-Katelijne- Waver (vlak tegen Mechelen) Om een richtlijn van prijzen te geven: voor een bloemstukje aan de kerkstoelen (hangklaar) 2.5 euro, voor een bruidsboeket = als je zot doet 100 euro; corsage = 5 euro.. Wel interessant dus als je van hier in de buurt bent! http://www.rozendegroof.be/
Hallo, Ik heb mijn bloemen besteld bij Frané. Hij staat op de markt (o.a. in hasselt). Hij gaat 's morgens naar veilig en dan heb je verse bloemen. Ik denk dat je bij hem alle bloemen kan bestellen, vermits hij ze op bestelling gaat halen. Qua prijs zit hij heel goed, zeker bij grote aantallen. Wij konden 's morgens vanaf 7u onze bloemen gaan halen op de markt. Hij ziet ook dat je mooie bloemen hebt en niet zomaar de goedkoopste... ook belangrijk! Ik had 400 gerbera's nodig voor ons huwelijk en heb 0.20 cent per bloem betaald in tegenstelling tot andere winkels van 0.50 euro tot 1.00 euro. Moest je graag zijn telefoonnummer hebben, ik kan dat nog wel ergens terugvinden hoor. Dan mag je altijd een mailtje sturen (annelieswijnants@gmail.com), dan zoek ik nog eens in mijn "huwelijksboekhouding" . Je kan hem ook op dinsdag en vrijdag op de weekelijkse markt in Hasselt vinden (oppassen want er staan twee bloemenkramen!). Succes Annelies