Terug naar overzicht
Ik laat een trappistenglas graveren met onze namen, huwelijksdatum en 2 ringen.Maar mijn vriend werkt wel bij de brouwerij van Westmalle. En hij spaart trappistenglazen. Dus mijn cadeau is wel heel gepersonaliseerd. Misschien kan jij ook iets verzinnen dat heel persoonlijk is.Wat ik ook leuk vind, is een miniatuurversie van je bruidswagen (elke man houdt normaal toch van auto's).En voor de dag nadien ga ik een champagneontbijtmand bestellen, zodat we zeker de deur niet vroeg uithoeven.
Cadeautje?? Waarom dan?? Hij krijgt mij al, als dat nog niet genoeg is!
HeyIk heb nog niet echt een cadeau voorzien, misschien als ik iets zie dat hij echt graag zou hebben, en toch betekenisvol is (dus geen pc-game) dat ik het wel koop.Maar de avond voor onze trouw zal hij bij zijn getuige gaan slapen, en ik geef een pakketje mee. Daarin stop ik zelfgemaakte koekjes in de vorm van een hartje uiteraard, en een lieve brief waarin ik zeg hoe blij ik ben dat we de volgende dag gaan trouwen, en nog wat andere kleine dingen (ben er nog niet helemaal uit wat allemaal).GroetjesVicky09.09.06
dat vind ik wel een tof idee!!Mieke13/05/06
Op 11/02 waren we 2 jaar samen en hebben we elkaar een verlovingskadootje gegeven (ben gevraagd op kerstdag). Ik heb oorringen van Nico Taeymans gekregen om te dragen op de trouw en hij heeft een festina horloge gekregen van mij (vorige horloge was al halfjaar stuk). Op de dag zelf geef ik nog een mooi zelfgemaakt kaartje mee als hij zich gaat kleden bij zijn ouders.