Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze onvergetelijke dag!

12-12-2010 19:42:36
Het werd een onvergetelijke dag waar we van begin tot einde ongelofelijk van genoten hebben. Omdat we zoveel aan het forum gehad hebben, willen we hier ook graag een bijdrage leveren over onze huwelijksdag.

Het kleed hebben mijn mama en ik zelf gemaakt. Stoffen Capriss in Torhout heeft het patroon getekend, waarna wij zelf aan de slag gingen. Voor advies bij het naaien of een pas-sessie konden we ook hier terecht.
Het boeket werd gemaakt bij een plaatselijke bloemist in Gistel. Net als het altaarstuk. De paardentram, via kennissen, bracht ons naar de kerk en de wet.

Een bevriende fotograaf verzorgde de foto's die we namen in Ten Putte in Gistel. Nadien trokken we naar het kasteel Wijnendale voor de rest van de foto's. We hebben hiervoor eerst navraag gedaan bij de dienst Toerisme, aangezien dat het domein niet toegankelijk is op een zaterdag in september. We zaten net in de oude serre foto's te nemen terwijl er een regenvlaag over ons hoofd trok, ideale binnelocatie dus!

Het feest ging door in de Hellegathoeve in Zerkegem. Een prachtige locatie! We hebben van veel genodigden heel toffe reacties ontvangen, zowel over de locatie als over de traiteur. Deze zaal moet je volledig zelf inrichten, maar dit was iets wat we zelf echt wilden. Er is een koelcel aanwezig, wat handig kan zijn voor de drank. Het eten werd in een koelwagen door de traiteur voorzien. Naast de feestzaal is er ook een grote traiteursruimte.
Voor materiaal (tafels, stoelen, tafelnappen en servietten, bestek) hebben we Femat aangesproken. We zijn tevreden over de geleverde service. Drank en glazen hebben we bij de drankencentrale in de buurt besteld. Voor de wijn hebben we gekozen voor Zuid-Afrikaanse wijnen, bij Vosco. Zij zorgden ook voor de wijnglazen.
Materiaal om de tafel aan te kleden hebben we gekocht bij Vandevennet in Brugge. Met wat knutselende vingers werd het een mooi resultaat!
Bloemstukjes werden geleverd door Deforche in Eernegem. Zeker een aanrader! De familie en wijzelf hebben nog wekenlang kunnen nagenieten van de bloemstukjes!
De tafels hebben we helemaal zelf aangekleed met de rest van de familie.

We wilden een barbecue en we hebben gekozen voor Ma Kwizien. Het was zeer verzorgd. De reacties nadien logen er niet om: "meer dan een barbecue". Er waren heel wat verzorgde slaatjes, het vlees was ook zeer lekker en de hapjes waren super! Goede zaalmeester om alles in goede banen te leiden!
Muziek werd dan weer verzorgd door bevriende dj's.

Het werd meer dan een geslaagde dag, waar we nog vaak met de glimlach aan terugdenken!
Als bedankjes voor de avondgenodigden kozen we voor bedrukte bierkaartjes bij bierviltjes.nl. Deze lagen ook op tafel en werden gebruikt als gastenboek. De uitnodigingen heeft mijn man zelf ontworpen en hebben we laten drukken bij zwartopwit.be Superkwaliteit!

Hopelijk kan het jullie ook wat helpen in jullie zoektocht!

Liefs,
Tineke

Tinke
25-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1841

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik12-12-2010 19:47:11

En toevallig ook fotookes? :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-12-2010 19:50:58

Proficiat en idd, wij willen foto's zien!!! ;-)

Tinke
25-9-2010
 Meld misbruik12-12-2010 19:53:24

Ja hoor!

www.benti.be

Groetjes,
Tineke

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-12-2010 19:58:40

Mooi! Het leek me ook echt een ontspannen feest! Je hebt duidelijk genoten!

Tinke
25-9-2010
 Meld misbruik12-12-2010 20:19:57

Dankjewel! We hebben enorm genoten.
(Ondanks dat we pas vier maanden ervoor beslist hadden om te trouwen).

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik13-12-2010 10:21:51

Hey,

Heel leuke foto's en filmpje...

Veel geluk samen.

Groetjes Ellen

daphne
27-8-2011
 Meld misbruik13-12-2010 11:24:43

Prachtig! Hoe oud was jullie jongste bruidskindje???
Geniet van de tijd samen!

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik13-12-2010 14:18:01

Ma Tineke,

ik had je niet herkend op je profielfoto, maar op de foto's van je trouw zelf herkende ik je direct. Wij hebben samen nog in de scouts gezeten... al is dat natuurlijk wel al een paar jaar geleden.

Je zag er echt super gelukkig uit! Je straalde echt!!! Zoals hierboven al werd gezegd, een echt super ontspannen sfeer en zo hoort het ook op een trouw. En dat op 4 maand tijd geregeld, echt chique!

Geniet nog maar goed na...

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik14-12-2010 10:48:45

Dikke proficiat! Heel mooie foto's...

Groetjes
Sharon

Tinke
25-9-2010
 Meld misbruik14-12-2010 21:29:18

Dank jullie wel voor alle lieve reacties!
We wensen ook jullie heel veel geluk!

@Sharon: moh, wist ik niet! Lang geleden hé :-) Wat een toeval dat ik je hier hoor. Veel succes met de voorbereidingen en veel geluk samen!

Groetjes,
Tineke

Sofie
9-7-2011
 Meld misbruik4-1-2011 21:36:13

Waaw Tineke, het ziet er supermooi uit! En wat een mooi kleed seg, en dat zelf gemaakt?? Knap!
Ik denk wel dat ik jullie idee van dat bruidskindje gaan stelen: ons zoontje is nu 14 maanden, zal in de zomer dus net geen 2 jaar zijn... lijkt me best doenbaar...
Kan je me iets meer uitleg geven of een fotootje van die bierviltjes? Vind ik ook een heel origineel idee!

Alvast bedankt!

Ine
12-5-2012
 Meld misbruik10-6-2011 9:27:58

hallo,

proficiat met je huwelijk! het zag er allemaal super mooi uit.
Wij zijn ook eens gaan kijken naar de hellegathoeve, maar we twijfelen nog of de zaal groot genoeg is.
Met hoeveel personen waren jullie?

Alvast bedankt!

Tinke
25-9-2010
 Meld misbruik30-6-2011 22:00:56

Hey Ine,
we waren met 130 personen voor het avondfeest. Als ik je een tip mag geven, probeer op voorhand een grondplan uit te werken, met correcte afmetingen van tafels. Dat geeft je een idee of je iedereen kan plaatsen. (Het helpt ook om de dagen voordien alles klaar te zetten ;-) zonder veel tijd te verliezen )

Groetjes en veel plezier met de voorbereiding!
Tineke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info