Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wim meeussen: hoe best te bereiken?

13-3-2006 19:38:21
Dag bruidjes,

We zijn van plan om aanstaande zaterdag eens te gaan kijken voor onze ringen bij wim meeussen. Nu zouden we met de trein gaan omdat mijn ventje niet graag in een vreemde stad rijdt met de auto en zeker niet als hij niet weet hoe hij moet rijden. We zouden de trein nemen tot Antwerpen Centraal, maar heb eens gekeken op het internet en ik denk wel dat dat nog een flink eind te voet is tot aan de Wijngaardstraat waar wim meeussen is. We kunnen vandaar ook wel de metro nemen maar dat is ook maar tot aan de Meir heb ik vernomen en is het vandaar dan nog ver? Of kunnen jullie me zeggen hoe ik het best zou doen om daar te geraken?
Of weet iemand nog andere juweliers zijn die toch dichter zijn van bij ons nl. in de provincie Oost-vlaanderen en die hetzelfde genre verkoopt van ringen als wim meeussen, dus geen klassieke ringen?

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 471

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik13-3-2006 19:45:44

Ik heb eventjes het plannetje bekeken op de site van Wim Meeussen.

Ik werk in Antwerpen en ben op de Groenplaats naar de hogeschool gegaan, dus ken de stad wel redelijk goed.

Je kan gerust met de trein gaan hoor. Het is niet de moeite om de tram tot aan de Meir te nemen. Das hoogstens een kleine kilometer. De afstanden op het plannetje zijn echt niet groot. Als je gewoon de Keyserlei en daarna de Meir afloopt tot aan de Groenplaats zit je al dichtbij. Bovendien zijn dit heel grote winkelstraten waar je rustig over kunt kuieren. Als je op de Groenplaats komt, en je volgt het plannetje, kom je door het mooie stadscentrum.

Ik zou er een dagje van maken en gewoon er te voet naar toe gaan. Best te doen.

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik13-3-2006 20:07:59

geen idee waar de wijgaardstraat is, maar als lindsay zegt dat dat niet ver van de groenplaats is dan is dat zeker en vast best te doen te voet.
(van station tot groenplaats is ongeveer 20min-30min wandelen op een rustig tempo)

Lindsay: ik ben ook naar groenplaats naar 't school geweest. Ben jij Lindsay van Peter (kan zijn achternaam niet meer direct) ???

Mieke
13/05/06

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik13-3-2006 20:40:43

bedankt lindsay voor je zoekwerk!

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik13-3-2006 21:11:44

Ja Mieke, ik ben Lindsay van Peter. En ik ben naar KdG geweest.

Kennen wij elkaar?

ilse
22-7-2006
 Meld misbruik13-3-2006 21:57:29

Hoi Sofie

Onze ringen komen ook van bij Wim Meeussen. het is helemaal niet moeilijk. Als je de gronplaats hebt zie je op een gegeven moment de Panos bakkerij zijn (in de buurt van melkstraat of zoiets). Deze straat ga je in en blijf je volgen tot op een gegeven moment je de derde of vierde straat rechts hebt en dan ben je er. het is een heel kleine straat die uitkomt op het plein met een schrijver. Je kan gewoon niet missen. Vanaf het station een kleine 20 min wandelen denk ik. Wij reden met de auto wat goed te doen is en parkeerde op parking Brabo vlakbij de Groenplaats.
Doei Ilse 22/7/2006

Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik13-3-2006 22:13:01

hallo,

ik weet geen juweliers in oostvlaanderen, maar kan je er nog wel enkele aanraden in antwerpen, dicht bij de Meir; das De Ridder-Borzee, in de Groendalstraat nr 11 ; en Nico Taeymans, in de korte gasthuisstraat 26.
Daar hebben, in beide winkels hebben ze geen klassieke ringen, ik geloof ook dat ze allebei een website hebben. Als je dan naar antwerpen komt, is het een aanrader daar is langs te gaan, zeker de moeite.
Wij twijfelen tussen 2 ringen, het ene paar van taeymans en het andere van de ridder - borzee.

Dus veel zoek en pasgenot, op zaterdag.

groetjes Veerle
23/09/06

nele
20-5-2006
 Meld misbruik14-3-2006 7:02:56

hoi sofie,

in gent heb je de kwesto, daar verkopen ze ringen van nico taeymans, hij heeft ook een winkel in antwerpen en prachtige niet klassieke ringen. Je kan er een aantal bekijken op de site. OM naar wim meeussen te gaan, wij gingen ook met de trein en zijn dan te voet gegaan, is inderdaad gezellig door de meir en dan ben je er al bijna, alleen natuurlijk te hopen dat het niet regent. In waregem heb je ook nog hein vera, ik denk dat die ook een site heeft, mijn broer zijn ringen komen van daar, ook wel nog leuk. De onze zijn er van nico taeymans geworden. Veel succes in je zoektocht.

nele

20 mei 2006

Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik14-3-2006 11:28:57

Wij zijn zaterdag ook naar A'pen geweest, eerst bij Taeymans en dan naar Meeussen. Taeymans heeft mooie dingen, maar niet voor trouwers vind ik. Meeussen daarentegen is een echte aanrader!! (prijs valt ook beter mee ;-) ) Gewoon aan A'pen centraal tram 2 richting linkeroever en afstappen aan halte Groenplaats.. dan is het maar even stappen en je bent er.
veel plezier!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...