Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze dag + foto's

13-12-2010 9:34:39
Haykes,

we zijn inmiddels enkele maanden verder, en eindelijk vind ik eens een gaatje in mijn drukbezette schema...

Op vrijdag 10 september 2010 zijn we in het huwelijksbootje gestapt!
Het was een prachtige dag... Alles was perfect voor mij, ook al liep niet alles zo perfect... :-) Maar dat heeft ook zijn charmes, als je er maar mee weet om te gaan!

's Morgens vroeg (6h30) bij kapster aangekomen (eigenlijk 5 minuten te laat, heb op mijn oren gekregen van mijn fotografen... ) Anderhalf uur later kwam ik daar buiten, met een prachtig kapsel. (heb normaal heel steil haar, voor de gelegenheid eens vol krullen laten zetten... jammer genoeg waren ze er na 2 uur ofzo weer uit... Het was nochtans niet de eerste keer dat ik dat kapsel had... Heb het niet aan mijn hart laten komen hoor!)

Toen ik thuiskwam zat de visagiste al klaar om mijn make-up aan te brengen.
(Mijn schoonzus: Lieselotte) Heeft prachtig werk gedaan! De dag ervoor ook bij haar langs geweest voor French Manicure... Vond ik ook super mooi!

Erna de bruidsjurk aantrekken (eindelijk!!!!). Het heeft echt een eeuwigheid geduurd eer die dicht was! Mijn mama is 2 keer herbegonnen ofzo... (en mijn ventje maar toerkes rondrijden met de wagen tot hij mocht toekomen...). Per slot van rekening heeft mijn mama ook nog een stuk van het rijgtouw afgeknipt, omdat de uiteinden niet even lang waren... In de winkel hadden ze haar daar wel voor gewaarschuwd, maar het kwam niet goed uit, en mama had geen zin om opnieuw te herbeginnen...
Ik zat vol stress, dat ik haar gewoon liet doen... De fotografen vroegen zelfs: "ga jij nu een stuk van je trouwkleed laten knippen???"...

Na het aantrekken van alle accesoires, mocht mijn ventje eindelijk toekomen... Zalig gewoon om elkaar zo te zien! Beetje 'strange' zelfs... Kon het nog steeds niet geloven dat onze grote dag eindelijk was aangebroken...
Ook het bruidsboeket vond ik super mooi! (Alle bloemen waren gedaan door een bevriende bloemiste)

Dan snel de wagen in en naar de fotolocatie: Kasteelpark in Ingelmunster! Na ongeveer een kwartier staan aanbellen en telefoneren, ging de poort eindelijk open! Echt jammer dat we daar veel tijd verloren zijn... Het is echt een prachtige locatie, we zijn zeer tevreden van het eindresultaat!

Inmiddels kwamen de schoonzussen en zussen bij mij thuis toe, om ook hun make-up te laten doen.
De venten kwamen iets later toe, zij hadden hun wagen op de parking van de feestzaal gaan zetten. Het busje (Vancat) wachtte hen daar op.
Het was ondertussen al 12h, dus snel een broodje eten, alvast een glaasje drinken... Traantjes wegpinken...

De ceremoniemeester begon rond 12h30 zijn relaas (getuigen eens naar fotografen kijken bij het ondertekenen, heb je geld bij je voor in de kerk, ... al zo'n zaken...) en dan instappen in de bus he.
De buschauffeur was een crack, hij kende zijn bus echt door en door... Bus was ook heel verzorgd, verse bloemen enzo... Hij had glazen bij die we gratis konden gebruiken (zelfs geen afwas moeten doen)... Echt top dus.
1 nadeeltje voor mij dan: die vering van zo'n bus laat blijkbaar de wensen over. En ik word nogal snel wagenziek...
En een bruid moet natuurlijk helemaal achter zitten (in de 'salon'), maar daar is het nog erger, het heen en weer en op en neer geschud...) Ik ben echt misselijk geworden, kreeg daarbij ook nog eens hoofdpijn (van de stress waarschijnlijk).

Dus: eerst richting stadhuis, daarna richting kerk. Heel wat van mijn vriendinnen, familie en kennissen stonden daar op ons te wachten. Is wel super om dan zo uit die bus te stappen, echt tof!

En daarna naar de zaal: Huis van Wonterghem in Kuurne. We zijn er echt super tevreden over. Het eten was gewoon perfect. We hadden gekozen voor 'Dessert in het midden'. Daarbij wordt een soort dessertbuffet aan tafel gebracht (in het midden van de tafel gezet...) Ze konden dan een stuk taart nemen, wat fruit, chocomousse. Op het bord dat ze kregen lag al een bolletje vanille-ijs... Wij vonden dat echt super...
Ook de dj was super: Kurt Vancauwenberghe. Er was ambiance van begin tot in de vroege uurtjes!

Voor de tafelaanduiding hebben we met snoepen gewerkt. Dat is echt supergoed meegevallen. Veel lovende woorden over gehad.

Voor wat foto's kunnen jullie terecht op volgende link:
http://www.extrafilm.be/myphotos/photosfromfriend.aspx?albumid=01b59573-dcfe-4da0-a96b-4d44ae3a5534
Onze foto's zijn genomen door Christ Vilez. (2 fotografen wel). Echt toffe fotografen, massa's foto's, en digitaal!!! Ook een aanrader!
(sommige van de foto's op de link zijn wel genomen door mijn vriendin)

Vele groetjes,

Ann & Philip

Philip
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1226

frida
6-2-2010
 Meld misbruik13-12-2010 12:02:53

geniet er maar van........................

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik13-12-2010 14:11:09

Jullie zagen er stralend uit... Geniet maar goed na...

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik13-12-2010 20:37:48

Hey,

leuke foto's. Veel geluk samen.

Groetjes Ellen

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik14-12-2010 10:44:28

Heel mooie foto's... Leuk wat ze allemaal met jullie woonst gedaan hebben :)! En nu weten wij ook dat je man 'er wat van kan' ;)!
Geniet nog van elkaar... En heel erg gefeliciteerd.

Groetjes
Sharon

noortje
3-6-2011
 Meld misbruik15-12-2010 13:41:07

hey,

had ook graag eens uw foto's gezien omdat we dezelfde fotograaf hebben maar ik kan uw foto's niet bekijken.
wat waren jullie belevingen met hen?

groetjes,
noortje

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik15-12-2010 14:14:10

Hay

het zijn echt heel toffe fotografen, vind het heel belangrijk dat een fotograaf 'leuk' is, want ze zijn tenslotte de ganse dag bij jullie...
Dus ze zeverden enorm veel en dat zorgt ervoor dat de spanning toch wel wegvalt.
(ge moet niet alles geloven da ze zeggen hoor... :)

wij hebben gewerkt met da fotokader voor alle gasten te fotograferen
iedereen vond dat super leuk
sommigen schokken wel: binnenkomen in de zaal en direct een kader toegestoken krijgen... :)

ik kan wel enkele anekdotes vertellen hoor, van die dag...
Maar is een beetje veel om hier zo te typen...

Onze fotolocatie was het Kasteelpark in Ingelmunster, ik vond dat echt supermooi
maar eigenlijk hadden we beetje tijd te kort vind ik...

om het kort te houden: ik zou het moeten kunnen herdoen, ik neem zeker hen terug!
(ik zou eigenlijk niets veranderen aan gans de dag denk ik!) :)

Groetjes,

Ann

http://www.extrafilm.be/myphotos/photosfromfriend.aspx?albumid=01b59573-dcfe-4da0-a96b-4d44ae3a5534 dez zou toch moeten lukken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info