Terug naar overzicht
mja, ik zou het hele zaakje niet vertrouwen... zo veel reacties komen er niet in 1x hé het gaat tenslotte om je trouwkleed, speel op zeker zou ik zeggen :-D succes!!
zou alles niet vertrouwen en zoals gezegd word op zeker spelen
Hey Lizzy, denk om "een gewaarschuwd man is er twee waard". Mocht ik zo'n bericht ontvangen, ik zag al direct af van een eventuele aankoop. Trouwen kost al geld genoeg om er ook nog eens geldverlies bij te lijden en dan vooral als iemand zo vriendelijk is om je -op tijd- te waarschuwen. Het blijft jouw beslissing natuurlijk maar vertrouwen doe ik het zaakje niet.
Gewoon een idee: als je nu de jurk past betaald en direct mee neem naar huis dan kan het toch geen kwaad? Kan dat niet wees dan toch maar voorzichtig!!!!!!!
<er zijn nog zoooooveeeel andere bruidswinkels!!!!!!
Onderaan de site: Iedere tiende bruid ontvangt haar jurk GRATIS Dat wil ik wel eens zien! Laten we met minstens 10 bruidjes samen gaan en zien of er echt iemand ze gratis krijgt ;-)
Hoi allemaal, Aranka is inderdaad een oplichtster! Ze doet dit al zes jaar... Ik zou iedereen willen adviseren om er niet naartoe te gaan. Ik ben zelf de dupe geworden van haar en wordt nog altijd boos, als ik er alleen maar aan denk. Belachelijk dat iemand al zes jaar achter elkaar de ene na de andere bruid kan belazeren! Als hier wellicht mensen zijn, die ook met haar te maken gehad hebben, dan hoor ik dat graag. Met z'n allen kunnen we wellicht een case beginnen tegen haar? Groetjes!