Terug naar overzicht
Wij trouwen op 12-05-2012 en geven ons feest in Den Ast, maar hebben voor de zaal boven gekozen. Wij hebben de zaal beneden (pakhuis) gezien en is een totaal andere stijl dan boven...je kan er wel iets moois van maken door de zaal wat aan te kleden en met de nodige lichteffecten. Best ter plaatste gaan kijken om er een goed beeld van te hebben.
Ik ben op een trouwfeest geweest in de zaal beneden (pakhuis) en ik vond het daar redelijk koud en kil, niet zo gezellig. In de zaal boven ben ik ook al naar een feest geweest en die is veel gezelliger!
hallo katrien,ik ben op 4 december nog naar een trouw in den ast geweest. De receptie was in de zaal boven en het feest in de zaal beneden. Een receptie in de zaal boven lijkt me super leuk zeker indien je live muzikanten hebt indien er lijk een klein podiumachtig iets is. De zaal beneden was heel mooi en gezellig. Ik vond het ook een heel mooi en leuk feest. Bij het trouwfeest waar we waren hadden ze benden in alle nisjes theelichtjes gezet. Het lijkt mij in ieder geval een mooie en leuke zaal. Ik vond het helemaal niet koud en kil. Ik denk ook dat dat wat afhangt van de aankleding van de zaal en zo. Ik vond het echt gezellig. Je hebt ook redelijk wat parking aan de zaal zelf. Hopelijk ben je er iets mee,groetjes,Kirsten
heeej Katrien, Als wij op zoek waren naar een zaal zijn we ook in den Ast gaan kijken. Wij hebben deze zaal uiteindelijk niet gekozen omdat de bovenverdieping (die we overigens erg gezellig vonden!) te klein was voor ons feest, en de beneden (het pakhuis) de kil vonden. Voor mij had het Pakhuis meer iets weg van een grote polyvalente zaal.