TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
9-4-2011
|
13-12-2010 22:32:33
ooooh zo leuk vo jou! proficiat met je kleed!!!
Ik begrijp je gevoel van twijfel wel hoor! zo is het ook bij mij! ik ben donderdag gaan kiezen, heb ook besteld en ging bijna dood van de zenuwen. ik heb diezelfde nacht bijna niet geslapen... de hele morgen dan gesmst naar mijn zussen en mijn vriendin en mama die mee waren, zij waren ra-zend enthousiast maja.. den twijfel! :-)
Alles komt goed, je hebt je gevoel gevolgd en dat is goed!!
Gewoon erop vertrouwen!
|
|
marijke
22-4-2011
|
13-12-2010 22:51:32
heb dat ook gehad ze!!maar op een dag was het gevoel ineens weg,al die twyfels!!voel my nog altyd goed by myn keuze!!en je kan altyd veranderen,maar zoals hier zovele zeggen,de eerste keus is de beste denk ik!!want teveel passen en veranderen,maakt je nog meer tot twyfelen!!
ik heb ook een tydje nog gezocht op de trouwsite's naar kleedjes,en toch voel ik dat ik heel goed gekozen heb!!denk wel dat het by jou ook zo zal zyn want je had mensen genoeg mee rond jou die je raad gegeven hebben en die enthousiast waren!!
vertrouw op jezelf!! ;-)
|
|
anke
8-10-2011
|
14-12-2010 8:05:18
ooh proficiat met je kleed!!!welke is het geworden?of zitten er teveel bekenden hier om dat te vertellen???:-)
twijfels zijn er idd altijd.en als je het supermooi vond toen je het aanhad,dat vind je dat nu en binnen 6maand bij wijze van spreken ook nog altijd supermooi.
en moest je idd nog zes winkels hebben afgegaan zou je mss nog andere kleedjes hebben gezien,maar dat maakt de keuze ook moeilijker.ik heb ook maar twee winkels gedaan.waarvan ene met mindere kwaliteitskleedjes,dus die tel ik niet mee haha
je zal stralen!
|
|
Jana
17-9-2011
|
14-12-2010 8:54:26
Ik heb een kleed gekozen in de eerste winkel waar ik geweest was. Ik had ook echt 'het' gevoel bij één bepaald kleedje en voor mij hoefde het niet om nog verder te gaan zoeken. Ik twijfel of ik nog een kleedje zou gevonden hebben waar ik me even goed in voelde als in dit. En bij mij is het ook iets helemaal anders geworden dan ik in gedachten had
|
|
sharon
6-8-2011
|
14-12-2010 9:45:12
Die twijfel heeft wel iedereen zeker.... Mijn mama haar voorkeur was ook naar een vorig kleedje uitgegaan, maar uiteindelijk zag ze ook hoe ik straalde in de jurk die het geworden is en is ze ook helemaal overtuigd geraakt....
En bij mij was het ook een kleed die ik nooit zelf zou gekozen hebben!! Is verkoopster die ermee afkwam en had aantal elementen waarvan ik op voorhand had gezegd dat ik dat niet mooi vind. Op aandringen van verkoopster en schoonmoeder in spe toch gepast en van moment ik het kleed aanhad kreeg ik een krop in mijn keel.... Nog heel lang getwijfeld voor ik heb besteld, ik zou namelijk nog 100 winkels en 1000 kleedjes kunnen passen en hoogstwaarschijnlijk zijn er nog wel een aantal wauw-kleedjes te vinden, maar je moet voor jezelf gewoon een knoop doorhakken en als je voelde dat je straalde dan doe je dat ook zeker! Probeer er gewoon van te genieten. De twijfels ben ik nu volledig aan de kant aan het schuiven door te zoeken naar juweeltjes, schoenen, lingerie,.... ;-)
|
|
Katleen
24-9-2011
|
15-12-2010 20:36:01
Ben eigenlijk wel blij te horen dat iedereen wel even twijfelt... Het is toch een heel belangrijk onderdeel van de grote dag, dus het moet tenslotte perfect zijn!
Bedankt voor jullie geruststellende woorden!
En Sharon, wat een goed idee om je aandacht snel op iets anders te focussen. Zal ik ook eens naar beginnen uitkijken (ook al is het nog 8 maanden eer ik mag gaan passen)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|