Nu Online
Momenteel zijn er 584 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

14-12-2010 10:22:28
Zaterdag onze trouwringen gekocht. We zijn langs geweest bij juwelier Gallet Claeys in Sint-Michiels bij Brugge. We waren zeer aangenaam verrast, zowel van hun grote collectie als van hun ontvangst. Ze hebben er een zeer grote keuze, van goedkoop tot de mooiere, van gewone tot speciale. Ze hebben zelfs een eigen collectie. Ze hebben ons heel goed geholpen, veel tips en advies gegeven en heel veel uitleg/informatie. De mijne is er een uit een collectie en die van mijn toekomstige is er een die we laten maken bij hen, want dan doen zij ook. In het begin van ons gesprek kregen we zelfs een drankje aangeboden, wat heel aangenaam was.
Na ons gesprek zeiden we toen tegen hen dat we nog de rest (ceremoniemeester, vervoer, feestzaal, ...) nog moesten boeken. Toen waren we heel verrast. Zij waren ook ceremoniemeester. Na de bespreking van onze dag, kwamen we bij het vervoer. Ook vervoer kun je bij hen doen. Ze hebben een aantal wagens die rijden voor ceremonie.
Voor de rest kregen we nog veel adressen voor zakens die we nog moesten vastleggen.
Toen alles bij hen geregeld zijn we nog eens naar de garage geweest, gaan kijken naar de bruidswagen en de andere auto's.
Met dat we dan alles bij hen hebben kunnen regelen, hadden we dan nog tijd over en hebben we dan nog eens naar Brugge geweest. Het was echt een hele toffe dag, vooral dat we nog tijd over hadden om nog iets te doen.

Filip
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 898

Tamara
2-7-2011
 Meld misbruik14-12-2010 19:07:04

Wij hebben ook Nancy als ceremoniemeester nadat we haar bezig gezien hadden op de trouw van mijn schoonzus. Ze was zeer professioneel (zoals het hoort) en het was een vrouw (wat voor mij heel belangrijk is), dus we zijn ook heel tevreden met de keuze van haar als ceremoniemeester.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...