TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tinneke
9-7-2011
|
14-12-2010 11:43:08
Hey, Ik heb hetzelfde, sinds ik mijn kleed heb ben ik wat stilgevallen. Het is ook nog wel even, denk ik dan, we hebben nog wel wat tijd ;-) Denk dat ik wat meer druk nodig heb... Maar als ik dan zie dat er mensen zijn die na mij trouwen en die al meer gedaan hebben dan wij, dan begin ik me al wat minder goed te voelen. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben... :-)
|
|
Astrid
9-7-2011
|
14-12-2010 11:59:37
Hallo
Bij ons staat er ook nog wel wat op het to do lijstje hoor. Ik denk wel dat we goed zitten qua planning. Wij moeten nog gastenlijst doen, misboekje, muziek, ... Dat zal werk worden voor rond de kerstperiode. Wat moeten jullie nog doen?
Groetjes
|
|
Kelly
4-6-2011
|
14-12-2010 12:11:01
Ik ben na mijn kleed ook stil gevallen hoor. Ook met andere dingen bezig waaronder ook schilderwerken in huis.
Hebben wel zaterdag fotoshoot gedaan voor onze kerstkaarten (save the date)
Wij gaan ook wss pas januari terug aan de voorbereidingen beginnen: kostuum bruidegom, mijn schoenen, schoenen bruidegom, in februari-maart gaan we voor kledij bruidskindjes en tegen dan ook eens rondkijken voor bruidsboeket.
|
|
caroline
20-8-2011
|
14-12-2010 12:12:16
Hela,
wij trouwen ook op 20/08 en heb hier hetzelfde probleem... Zou dat niet een fase zijn in de voorbereiding dat je even de zinnen op wat anders gaat zetten? We zijn er ook vroeg aan begonnen eh, ik ga in januari voor mijn kleed... Grote dingen zoals fotograaf, zaal, kerk, en gemeentehuis liggen vast en de rest volgt in januari...
Geen paniek, komt allemaal wel in orde denk ik!! en hoop ik!!!
wat moeten jullie dan nog allemaal doen?
groetjes
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
14-12-2010 12:13:47
Hoi,
Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Het lijkt dat ik nog zo veel moet doen, maar gewoon niet weet waar en hoe het eerst aan te beginnen. Ik moet nog op zoek naar mijn kleed. De muziek, de videograaf, het middageten, de ringen, het vervoer, ... moet nog allemaal geregeld worden. Sommigen laten mij weten dat het allemaal wel vlot loopt en anderen zeggen dat ik er een vaart zal moeten achter zetten om alles nog optijd klaar te hebben. Nog iets minder dan 6 maanden te gaan.
Veel succes met de voorbereidingen
Nathalie
|
|
Claudia
12-8-2011
|
14-12-2010 13:08:25
Hey allemaal,
Bij mij hetzelfde! Ik was in juni verloofd en toen hebben wij héél veel gedaan, vorige maand dan nog mijn trouwjurk gekozen en besteld en dat is het zowat! Wij hebben al: kleed, zaal, kerk, gemeentehuis, iemand voor bruidstaart, muziek in de kerk, DJ, fotograaf en vervoer. De rest is voor na de feestdagen.
|
|
Kim
19-8-2011
|
14-12-2010 13:17:20
Hallo, Hier ook van hetzelfde. Na het kiezen van mijn kleed is de voorbereiding stil gevallen. Nu ja ik trouw 19 augustus en heb dus nog tijd zat. Groetjes
|
|
Ellen
9-7-2011
|
14-12-2010 14:18:42
Idem hier.
Is dat bij jullie ook zo dat het vooral de bruid is die alles moet organiseren?
Mijn toekomstige interesseert zich niet zo voor dat opzoeken en vergelijken.
Of ben ik de enige die zo weinig hulp krijgt van haar bijna-man?
|
|
suzy
6-8-2011
|
14-12-2010 15:18:16
hey ellen bij mij net zo hoor! ik doe ook veel ervoor, maar ik vind het niet erg, doe het wel graag natuurlijk :-)
|
|
Inge
6-8-2011
|
14-12-2010 16:12:04
Wij doen wel alles fijn samen :) We genieten er allebei van om met de trouw bezig te zijn. Wat hebben we al geregeld? Kerk, gemeentehuis, zaal, trouwjurk, trouwringen, kostuum, fotograaf, uitnodigingen (een vriend is ze aan't ontwerpen) Denk dat het dat zo wat is. Groetjes en veel plezier ermee!
|
|
Sharon
20-8-2011
|
15-12-2010 9:54:26
Hallo allemaal,
Bedankt voor de vele reacties. Ik ben blij dat ik niet alleen ben :)! Ik was ook al lang niet meer op de site komen kijken. Het is precies zo ne marathon tot na de feestdagen voor allemaal andere zaken.
Wel bij ons is het ook zo dat ik bijna alles regel voor de trouw... Mijn vriend (verloofde klinkt toch zo raar hé ;)) is zelfstandige en werkt dus ook op zaterdag... Als ik dat zo hoor van vriendinnen die getrouwd zijn, dan was dat daar ook hetzelfde hoor. Vrouwen kiezen bijna alles en vragen dan even of het OK is... Meestal is dat dan gewoon: ja, dat is goed :)! Dus heel herkenbaar.
Wij hebben de planning, de zaal, traiteur, de locatie voor de ceremonie, mijn kleed, de ringen, fotografen (dat zijn vrienden van ons), ... Voor vervoer hebben we een idee en heb ik al rondgehoord, maar ik kan dat pas echt regelen enkele maanden op voorhand. Dus dat moet nog gebeuren. Gemeentehuis ligt vast...
Maar ik heb het gevoel dat ik nog zo veel werk heb voor die ceremonie. Die moet nog helemaal in elkaar gestoken worden, muziek vind ik ook ontzettend moeilijk. Maar daar moet ik ook nog zorgen voor linnen en versiering,... Moet ik een micro en boxen voorzien? Ik weet het soms allemaal niet en dan begin ik te panikeren :)!
We hebben nog steeds geen reis vastgelegd. Ik zou graag naar Aruba en Curaçao gaan, maar alles kost zo veel geld hé...
Allé, merci voor de ondersteunende woorden! En ja, alles zal wel goed komen... We hebben idd nog tijd...
Doei Sharon
|
|
An
9-9-2011
|
20-12-2010 20:51:45
Oef, (een egoïstische oef!) ik ben niet alleen!
Alles komt goed, Sharon. Denk aan ons allerliefste stappenplan ;)!
Groetjes,
An
|
|
Sharon
20-8-2011
|
21-12-2010 9:42:53
Ja idd :)! Het komt allemaal goed. Af en toe plan eens vastnemen en nog eens iets afvinken :)!
|
|
Lizelot
27-8-2011
|
7-1-2011 13:00:16
Komt goed. Wij trouven ook in augustus en we hebben tot nog toe enkel een zaal ;-)
Wij trouwen wel niet voor de kerk, dus dat hoeven we niet te regelen.
|
|
Sharon
20-8-2011
|
7-1-2011 14:01:58
hallo Lizelot,
Wij trouwen ook niet voor de kerk, maar doen een vrijzinnige ceremonie!
Het komt idd allemaal goed :)! groetjes en veel plezier nog met de voorbereidingen!
Doei Sharon
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|