TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
4-6-2011
|
14-12-2010 12:18:19
Ik heb meestal een uur en half - 2u in de winkels geweest.
Dus je kan eventueel ene om 10u zetten en 2de bv om 14u, daartussen kan je dan gaan lunchen met uw gevolg en moet je u toch niet haasten.
|
|
joke
2-9-2011
|
14-12-2010 13:40:51
2 winkels op 1 dag is perfect haalbaar. Eentje om 10u en eentje rond 14u is ideaal!
|
|
Ellen
17-9-2011
|
14-12-2010 14:34:10
2 winkels is zeker te doen, denk ik...
Ik heb er ongeveer 2u over gedaan om te passen én te kopen :-)
|
|
Leontine
3-6-2011
|
14-12-2010 16:03:57
Dan ben ik wel weer de uitzondering vrees ik, want ik ben in totaal 5 uur binnen geweest. Ik had dan ook wel 2 jurken en 2 paar schoenen en daarnaast nog veel gepast natuurlijk..
Maar moet wel eerlijk zeggen, dat ik al een zeer groot vermoeden had dat ik daar zou slagen (jurk al op internet gezien) en daarvoor was ik al eens ergens gaan passen, terwijl ik nog geen idee had en daar was ik binnen anderhalve uur klaar en had ik 4 jurken gepast.
Daar nog bijgerekend dat toen ik eenmaal mijn jurk had, ik het moment van dragen ook zolang mogelijk heb gerekt door heel veel onzin vragen te stellen .
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
14-12-2010 16:36:06
Hey!
Ik heb ook twee winkels op 1 dag gedaan... de eerste om 13uur, de tweede om 16uur...
Ik heb mijn jurk gevonden in de tweede winkel, maar eerlijkgezegd, we waren daar pas buiten om 19u15 hoewel de winkel om 18uur sluit!
Die vrouw was supervriendelijk en zoals Leontine zegt, eenmaal ik de jurk had gevonden, heb ik de tijd gerokken om het kleedje aan te houden... haha!
Twee winkels op 1 dag is haalbaar, maar doe het niet zoals mij... probeer 1 in de voormiddag en de andere in de namiddag :)!
Succes!!!!!
|
|
Jana
9-7-2011
|
14-12-2010 17:11:31
De eerste keer was ik na een dikke 2u buiten. Ik heb toch veel kleedjes gepast (nu vind ik het beetje jammer dat ik ze niet heb geteld hehe). Ik stond nog in twijfel tussen 2, dus heb ik dan een nieuwe afspraak gemaakt een weekje later. Toen heb ik ongeveer een uur binnengezeten. Eerst uitgebreid die twee terug gepast, maar ik kon echt niet beslissen. Toen zag ik nog een derde hangen en die is het uiteindelijk geworden. Iets helemaal anders, waar ik totaal achterstond.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
14-12-2010 20:01:11
Ik heb er 2 op een middag gedaan: eentje om 13u en eentje om 16u. Bij die eerste hadden we een afspraak gemaakt, bij de tweede niet. En uiteindelijk heb ik mijn kleedje bij die tweede winkel besteld.
|
|
Marita
|
20-12-2010 1:11:06
Hallo Kelly,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem rekenen we voor een passessie 2,5u à 3u in de week en 2u op zaterdag (altijd wel graag op afspraak). De meeste bruidjes komen toe met deze 2 à 2,5u maar het kan inderdaad gebeuren dat je veel langer nodig hebt om te passen en dat is dan ook geen probleem. Daartegenover zijn er bruidjes die reeds op 1,5 u hun droomjurk gevonden hebben. Alles is afhankelijk van het wauw-gevoel dat je moet hebben als je je droomjurk gevonden hebt. Ik geef je wel de raad om 2 winkels te combineren op één dag maar met voldoende ruimte tussen, dus eentje in de voormiddag en eentje in de namiddag.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be
bruidsmodeshow op vrijdag 14 januari 2011
(meer info via info@bruidsparadijs.be)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|