Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Chrysler limo rond Dendermonde?

14-12-2010 14:12:54
Hallo

Mijn vriend en ik zouden graag een witte Chrysler limo huren voor onze huwelijksdag. Kent iemand een betrouwbaar limobedrijf dat een witte Chrysler limousine verhuurt? Wij wonen in Dendermonde. Het hoeft nu niet per se een bedrijf zijn dat zich in een straal van 10 km van Dendermonde bevindt. Maar ze moeten uiteraard met hun limo tot in Dendermonde willen komen...
Wat is de normale prijs voor 1 limo die je 7 uur nodig hebt (inclusief BTW, chauffeur, km, bezine, poetsbeurt...)?
Waarop moet ik allemaal letten? Wanneer kan ik geloven dat zo'n bedrijf betrouwbaar is?

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

Groetjes
Ellen

Ellen
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 480

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik17-12-2010 22:14:02

kijk eens bij v-tax das bedrijf in gent en wij hadden de hummer limo voor onze trouw
die zijn zeker betrouwbaar want die hebben taxi's ook. Als je naar een trouwbeurs gaat kan je ook verschillende bedrijven daar vinden.. Bij ons was het 450 euro voor 75 km en ze beginnen maar te rekenen als ze bij u toekomen en we hadden hem 6u

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik18-12-2010 10:57:23

Dikke merci, Peggy!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...