Terug naar overzicht
Hey, Wij trouwen de zaterdag ervoor. Op zaterdag 9 april. Dus nog 115 dagen. Wordt spannend, hé! Nog veel te doen? GroetjesKitty
Hey Joy, Wij zijn van Lauwe. Niet zo ver hé. Wij trouwen wel enkele weken na jullie. Veel succes!
Wij trouwen net als Kitty een weekje voor jullie, maar ik heb hier op het forum al wel enkele bruiden gespot met jou datum hoor! ;)
wy een weekje later.... ;-)
Wij een maandje later, ook in Kortrijk :)
wij 2 weekjes later :-) (nog
Hey! wij zijn van Izegem da's ook nie zo ver he! Wij trouwen 9/04/2011.. Jullie kozen een goeie maand om te trouwen, dat weet ik zeker ;-) als ik eventueel ergens bij kan helpen, voorbereidingen of tips, ge roept maar! groetjes
wij trouwen pas in juni, maar mijn ouders zijn getrouwd op 16/04/1977 én nog steeds heel gelukkig samen! het is dus zeker een succes datum ;-)
Wij zijn van Wervik en trouwen een weekje vroeger.April wordt populair ;)
Wij trouwen ook op de 16de, in Zoutleeuw weliswaar! Groetjes!
Hoi, 16 april idd... maar niet in de buurt van jullie... Kheb het gevoel dat alles weer even stil gevallen is met het plannen. Zou nog eens in actie moeten schieten... groetjes
Bedankt voor de vele leuke reacties! Wij hebben 16 april eigenlijk gekozen omdat dit in de Paasvakantie valt. Ik sta namelijk in het onderwijs en dit kwam voor mij perfect uit: eerste weekje nog alle laatste regelingen, trouwen midden de vakantie en dan gaan we nog een weekje naar New York! En terug als de vakantie voorbij is. wij zijn momenteel bezig met de zoveelste proefdruk van onze uitnodigingen en kaft van misboekje. ook bezig met de 130 enveloppen te schrijven. misboekje in elkaar knutselen. sleutelhangertjes voor onze tafelindeling maken en op geregelde tijdstippen mijn schoenen instappen (en op stiekeme momenten mijn trouwring en juwelen passen!) binnen twee weken met mijn prachtige 3 bruidsmeiden hun jurkje gaan kiezen! ben ik nog iets vergeten??? amaai! Joy