TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Maria
8-7-2011
|
14-12-2010 21:22:51
Wij gaan er ons feest doen. We zijn er al vaak gewoon gaan eten in het restaurant en was altijd zeer verzorgd, zowel eten als bediening. Ook het contact tot hier toe betreffende het feest loopt zeer vlot, we kunnen steeds terecht met vragen. Bovendien is de prijs zeer goed, niet spotgoedkoop maar net wel een tikkeltje goedkoper dan gelijkaardige zalen in de buurt, dus denk ik zeer goed qua prijs - kwaliteit. Veel succes !
|
|
Lynn
21-9-2012
|
21-1-2011 12:29:01
Hey Tabita Ik heb geen ervaringen met de zaal, MAAR we trouwen wel op dezelfde dag! Kei leuk! En hoe staan de voorbereidingen, wat heb jij al allemaal vastgelegd? Groetjes
|
|
Tabita
22-9-2012
|
21-1-2011 12:46:12
Hey Lynn,
tgoh echt vast staat er nog niets... Wij gaan ons feest doen in de zaal De Kievit, maar die is pas op 12/02/2011 helemaal gerenoveerd, dus daar wachten we op om die vast te leggen.
Een paar fotograven hebben we al geselecteerd om te contacteren van zo gauw de zaal vast staat, en ook de visagiste heb ik al gekozen (moet ook nog vastgelegt worden na de zaal) en dj's hebben we ook al een paar geselecteerd om te contacteren :-)
Hoeveel ligt er bij jullie al vast? En waar gaan jullie trouwen?
Groetjes
|
|
Lynn
21-9-2012
|
21-1-2011 13:02:38
Hey Wij hebben onze locatie waar we onze ceremonie en feest gaan houden al vastgelegd (Domein 't Meersdael in Moerbeke-Waas). De dj is de huisdj van onze zaal dus die is ook al vastgelegd. In februari hebben we 2 afspraken, één om de smaak en het ontwerp van onze bruidstaart te gaan bespreken (petit gateau) en één om de auto's van ons vervoer te gaan bekijken (LPP ceremonie). Ik ga me in februari ook al is laten opmaken door de visagiste dat ik op het oog heb, gewoon om te testen hoe ze met de mensen omgaat en of de make-up heel de dag blijft zitten (wel nog geen proef make-up, gewoon een testje om te zien hoe ze werkt). De fotografen zijn ook gekozen (mijn tante die fotografe is en een bevriende collega van mijn tante), de videograaf hebben we op het oog maar nog niet vastgelegd. De "priester" die onze ceremonie gaat doen hebben we ook al gecontacteerd maar nog niet vastgelegd. Mijn vriend is designer dus hij gaat onze uitnodigingen ontwerpen en laten afdrukken bij het bedrijf waar hij werkt. Ons mama is bloemiste in haar vrije tijd en zij zal de vele bloemstukken voor onze trouwdag maken (we hebben op een website al onze keuze gemaakt over welke bloemen we willen). De trouwringen hebben we al een idee van, we weten al waar we ze gaan kopen, maar we hebben nog niets vastgelegd. Verder hebben we over alles wel een idee, maar de meeste ideeën moeten nog worden vastgelegd. Wij trouwen in het gemeentehuis van Sint-Amands aan de schelde. Daarna is er een receptie in mijn ouderlijke huis en daarna gaat de ceremonie door op het domein van onze zaal met aansluitend het avondfeest. Groetjes Lynn
|
|
Tabita
22-9-2012
|
21-1-2011 13:54:48
amai :-) er ligt al genoeg vast...
Ja wij hebben ook al veeeeel ideetjes, maar 't is nog te vroeg om dat allemaal vast te leggen... Dus een beetje geduld oefenen nu :-(
Groetjes
|
|
Lynn
21-9-2012
|
21-1-2011 13:57:26
Ge kunt niet vroeg genoeg beginnen hè :-) Wat gedaan is is gedaan en daar hoef je je later dan geen zorgen meer over te maken. Nog veel succes bij het voorbereiden :-) Groetjes
|
|
Tabita
22-9-2012
|
21-1-2011 14:04:26
Inderdaad :-) zo denken wij er ook over :-)
jullie ook nog veel plezier en succes ;-)
Groetjes
|
|
lesley
15-10-2011
|
30-5-2011 10:53:53
Hey Maria, valt hun huisdj Eric goed mee? Momenteel zijn we echt wel verliefd op de zaal en komt deze zaal het goedkoopste uit (heb al kei-veel verschillende offertes aangevraagd, maar allemaal veel duurder). Groetjes
|
|
lesley
15-10-2011
|
30-5-2011 10:54:51
Oei, ik zie juist dat jullie nog moeten trouwen, dus ga niet echt een antwoord kunnen krijgen Of hebben jullie toevallig toch voor een andere dj gekozen?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|