TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Maria
8-7-2011
|
14-12-2010 21:22:51
Wij gaan er ons feest doen. We zijn er al vaak gewoon gaan eten in het restaurant en was altijd zeer verzorgd, zowel eten als bediening. Ook het contact tot hier toe betreffende het feest loopt zeer vlot, we kunnen steeds terecht met vragen. Bovendien is de prijs zeer goed, niet spotgoedkoop maar net wel een tikkeltje goedkoper dan gelijkaardige zalen in de buurt, dus denk ik zeer goed qua prijs - kwaliteit. Veel succes !
|
|
Lynn
21-9-2012
|
21-1-2011 12:29:01
Hey Tabita Ik heb geen ervaringen met de zaal, MAAR we trouwen wel op dezelfde dag! Kei leuk! En hoe staan de voorbereidingen, wat heb jij al allemaal vastgelegd? Groetjes
|
|
Tabita
22-9-2012
|
21-1-2011 12:46:12
Hey Lynn,
tgoh echt vast staat er nog niets... Wij gaan ons feest doen in de zaal De Kievit, maar die is pas op 12/02/2011 helemaal gerenoveerd, dus daar wachten we op om die vast te leggen.
Een paar fotograven hebben we al geselecteerd om te contacteren van zo gauw de zaal vast staat, en ook de visagiste heb ik al gekozen (moet ook nog vastgelegt worden na de zaal) en dj's hebben we ook al een paar geselecteerd om te contacteren :-)
Hoeveel ligt er bij jullie al vast? En waar gaan jullie trouwen?
Groetjes
|
|
Lynn
21-9-2012
|
21-1-2011 13:02:38