Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 199 dagen te gaan!

14-12-2010 20:12:30
Amai, eindelijk staat er een 1 voor!
Wachten duurt toch echt lang!

Maar langs den andere kant, goed dat het nog even duurt,
want ik moet precies nog zoveel regelen en plannen.

vanessa
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 394

Brecht
2-7-2011
 Meld misbruik15-12-2010 9:22:14

Idem hier! Eindelijk onder die 200 ;-)

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik15-12-2010 10:00:21

hier ook, echt zalig dat die 200 kaap voorbij is, maar idd, goed dat we nog tijd hebben want zit heel de tijd met t gevoel dat ik iets vergeet en nog super veel moet doen.

de 28e december mag ik mijn kleed gaan passen, eindelijk, heb het nog niet aangehad (pasmaat was te klein) dus heb daar wel wat stress voor eigenlijk.

Vicky
2-7-2011
 Meld misbruik15-12-2010 12:14:27

Idem! Leve 2 juli 2011! :-)

Sofie
9-4-2011
 Meld misbruik15-12-2010 12:16:49

kristel, van mij net hetzelfde ivm het kleed, de pasmaat was ook te klein voor mij, dus heb ik het moeten kiezen op foto en stijl van andere soort kleedjes... heel spannend he! heb de dag na dat ik het gekozen heb gestresst en bang geweest datk verkeerd was!! amai! maar da's voorbij, kbelde nog es met de winkel, en ze hebben me kunnen gerust stellen :-)
in die boeken van BRUID en in die trouwboeken en zo kun je een lange lijst terugvinden wat er allemaal moet gedaan worden en wanneer dat je dat best doet..;
HANDIG!!!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik15-12-2010 12:42:29

jaja, maar eens het onder de 200 gaat, gaat het me precies toch een béétje te snel ;-)

iedereen geeft de raad te genieten van die periode, maar deze zal snel voorbij zijn, dat voel ik al :-D

maar wat tijdens en erna komt, zal natuurlijk ook wel fantastisch zijn!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...