Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkskaars als op deze foto?

15-12-2010 0:05:55
Hey iedereen!

Ik ben op zoek naar een huwelijkskaars als deze: http://www.kimenwim.be/kaars.jpg (qua model/idee).
'k Vind het hierbij leuk dat de binnenste kaars kan opbranden zonder dat de buitenste met tekst verdwijnt .. Als de binnenste op is kan je er gewoon een nieuwe in zetten. 'k Heb al enkele websites gezien maar ben dit nog niet echt tegen gekomen. Iemand wel?

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1627

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik15-12-2010 8:44:25

Bij sommige tuincentra, bloemenwinkels, decozaken,... kan je zulke kaarsen vinden.

Ga eventueel eens langs bij de zaak waar je je bloemen zal bestellen. Sommige bedrukken kaarsen als bedankje en kunnen misschien aan een gelijkaardig model geraken.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik15-12-2010 9:32:20

zoiets?(windlicht)
http://www.sfeer-boutique.be/prijslijst.html

groetjes
Joyce

frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-12-2010 10:35:22

he, ik weet niet van waar je bent maar in Gent heb je Bert kaarsen misschien kunnen zij u helpen?

Katrien
10-4-2010
 Meld misbruik15-12-2010 10:40:44

Kijk eens op www.dekaarsengieterij.be . Wij hebben onze huwelijkskaars daar besteld. Het is een balk met daarop 2 kubussen met een theelichtje in. Je kan de kaars dus ook laten branden zonder dat de tekst verdwijnt.
Onze kaars vind je terug in de webshop bij kubus-set op voet, set met t-lichtjes. Bij ons is de balk in donkergrijs en de kubussen zijn wit.
We zijn de kaars in de winkel in Brugge gaan bestellen en gaan ophalen. Je kan ook via de website bestellen en de kaars laten opsturen.
We zijn heel tevreden over het resultaat.

An
23-7-2011
 Meld misbruik15-12-2010 22:27:01

De kaarskesprocessie in Lummen heeft ook hele mooie kaarsen.
Kaarsen in een kubus vorm.. met binnenin een glazen theelichthouder.. in de mis zet je hier gewoon dat gedeelte van de kaars in (ziet die theelichthouder niet zitten) en achteraf thuis haal je dat gedeelte eruit en kun je er theelichtjes inzetten. Zo blijft je kaars altijd een mooi aandenken aan je trouwdag e.d....

Nathalie

Meld misbruik16-12-2010 11:55:40

Wij hebben iets in die stijl besteld bij Acanthus (http://www.acanthuskaarsen.be ) en zijn hier heel tevreden mee.

Anne
8-10-2011
 Meld misbruik16-12-2010 22:29:13

Kim,

Acanthus heeft dit soort kaarsen. Ik heb exact dezelfde foto van jouw voorbeeldje van een kaars die bij hen gemaakt is. Ze zitten in Viersel, anders moet je hen de foto is bezorgen en prijs vragen...

Veel succes!
Anne

Marita

Meld misbruik20-12-2010 0:56:23

Hallo Kim,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem zijn zulke kaarsen verkrijgbaar. Ze kunnen bedrukt worden met wassen lettertjes in goud of zilverkleur ofwel in belettering zoals op je voorbeeld.
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...