TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kristel
1-7-2011
|
15-12-2010 9:41:58
ik denk dat alles erop staat, heel mooi,
ik hou wel van simpel, heel leuk!!
|
|
Leontine
3-6-2011
|
15-12-2010 10:45:20
misschien bij de bevestigingszin er nog nadruk op leggen dat echt van iedereen een reactie wordt verwacht: Gelieve een ieder uw aanwezigheid te bevestigen.... Heb hier van het forum al begrepen dat er namelijk toch altijd mensen zijn die niet reageren, omdat ze er van uitgaan dat je weet dat ze zullen komen...
|
|
Sofie
9-4-2011
|
15-12-2010 11:51:04
uw adres waar je woont? meestal staat dat naast het feestadres
en idd vragen dat ze aub kunnen bevestigen dat dat voor uw gang van zaken wel gemakkelijker is :-)
gene stress, tga goed gaan :-)
|
|
julie
28-5-2011
|
15-12-2010 11:55:21
Hey Aurélie,
Hier volgt dan de kritische noot... :-)
Maar we kennen elkaar ondertussen al hé, dus we mogen da zeggen ;-)
Is het niet wat vroeg dat mensen al tegen 14 februari moeten bevestigen? Das meer dan 3 maanden op voorhand...
En avondkledij op een receptie? Dan bedoel je echt in het lang hé en de heren in smoking. Misschien beter stadskledij? Das dan een kostuum voor de heren.
Of is het preventief dat je de lat wat hoger legt? :-)
Groetjes,
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
15-12-2010 12:27:19
vind het kort, tof en goed!
qua opmerkingen (sorry :-), vergeef me), sluit ik me aan bij die van Julie...
|
|
Jana
17-9-2011
|
15-12-2010 12:38:14
Ik vind dat het er goed uit ziet! Al vind ik wel dat drie maanden op voorhand verwittigen wel veel is.
Ook de opmerking over de avondkledij kan misschien bij sommige mensen voor verwarring zorgen. Want iedereen verstaat iets anders onder 'avondkledij' maar als je het opzoekt is het officieel inderdaad een smoking voor heren en een lang kleed voor dames.
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
15-12-2010 12:40:45
Ik vind het in orde...
Kleine opmerking:
Heb je dit getypt of geknipt en geplakt?
Als het het laatste is, dan is Wevelgem fout geschreven :)
|
|
Claudia
12-8-2011
|
15-12-2010 13:06:40
Ik vind het wel leuk! Misschien een ideetje wat wij gaan doen. Naast het envelopje gaan wij een aparte rekeningnummer schrijven (rekening apart geopend voor den trouw) zodat mensen ook kunnen storten, het heeft waarschijnlijk zo zijn voor- en nadelen.
en misschien nog een algemene vraag: hoe lang op voorhand worden doorgaans de uitnodigingen verstuurd en hoe lang op voorhand moeten de mensen een antwoord geven?
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
15-12-2010 13:39:18
@ Iedereen, dank allessinds voor de tips en goedkeuringen! Hierbij mijn antwoord!
@ Sofie: wij hebben hierbij passende enveloppen en daar zal ons adres worden vermeld op de achterkant
@ Julie: tuurlijk ;-)
Tja ik denk dat, al de mensen die we ook uitnodigen, het al ruim sinds maart dit jaar weten, sommigen zitten oa met moeilijk werk (oa leerkrachten), wij trouwen op een vrijdag, en die moeten hiervoor speciaal congé aanvragen, maar ook het bewijs hebben dat er effectief een trouw is. Wij gingen eerder onze uitnodigingen pas rond half januari versturen, maar ze vragen er nu zélf achter...
En Julie, je hebt inderdaad een punt, ik let de lat hoger met als reden dat ik ook een vermoeden heb dat er bepaalde mensen hier helemaal niet op zullen denken. Oa mijn eigen halfzus is met een zomerjurkje toegekomen op de trouw van onze pa... Maar dit kon echt doorgaan als zomerjurk, terwijl mijn pa ook een bepaalde dresscode had gevraagd. Wie er echt problemen mee zal hebben, zal ons wel contacteren, smoking hoeft niet, dat hebben we al aan iedereen gezegd ;-)
@ Liselotte: Het is een tipfoutje van mezelf deze morgen, juist nagekeken, op de uitnodiging is het wel juist! ;-)
@ Claudia: Wij dachten ook eerst zo'n rekening te openen maar dat werd door velen slecht ontvangen (vooral familieleden) en ze hebben ons dat ten stelligste afgeraden. Dan voel je je haast verplicht om op voorhand te storten en dat is ook onze bedoeling niet.... Ja het heeft dus inderdaad zijn voor en nadelen.
|
|
lies
2-7-2011
|
15-12-2010 18:08:09
Dag iedereen,
als dresscode hebben wij gekozen voor feestelijke kledij. Op deze manier weet iedereen dat ze zich een beetje moeten opkleden zonder ongemakkelijk rond te lopen de avond zelf. Heb al veel negatieve reacties gehoord op een vaste dresscode, zolang iedereen beetje deftig is, is het voor ons prima!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|