TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Skiwi
13-5-2006
|
14-3-2006 10:40:49
ik leef met je mee ..... kan me het heeel goed voorstellen hoe je je nu moet voelen ...
Ik moet voor de trouw ook al alles alleen doen en het grote deel van het huishouden is ook voor mij (mannen zien gewoon niet dat er iets te doen is) ..
stel je voor dat je dat van je ma er nog moet bijnemen .... Ik zou precies toch wel eens goed met je vader en vriend klappen dat je dat neit meer ziet zitten zo .... zeker je vader kan toch wel meer taken overnemen zou ik zo zeggen (leg hem uit het het wasmachine macheert enzo ... en dat hij je altijd kan bellen mocht er iets zijn, maar dat het niet haalbaar is om alles zelf te doen)
ik wens je in ieder geval heeeeel veel succes toe!! maar echt: eens serieus praten kan heeeeel veel helpen!!
groetje Mieke 13/05/06
|
|
robben
20-5-2006
|
14-3-2006 11:09:21
Hey Silvia, Dat is zeker niet leuk en al zeker niet zo kort bij je huwelijk! Misschien kunnen jullie iemand 'inhuren' voor het huishouden, poetsen,... Zodat het werk voor jou wat lichter wordt! In ieder geval veel succes en zorg dat je niet helemaal uitgeput bent voor je trouwdag hè! Isabelle 20/5/06
|
|
Vicky
9-9-2006
|
14-3-2006 12:10:05
Dag Silvia
Amai, ik leef met je mee hoor. Ik zou toch ook eens met je papa en vriend spreken, dat ze nu toch wel wat meer moeten doen. Heb je geen tante die tijdelijk wat kan overnemen? Of kan je de strijk misschien naar een strijkatelier brengen, dat is toch allemaal een beetje tijd bespaart.
Informeer ook eens bij familiehulp, die kunnen tijdelijk iemand sturen om te helpen bij je mama, nu zij in het hospitaal ligt, ik denk niet dat dit heel duur is.
Alvast veel succes
Vicky 09.09.06
|
|
K
7-7-2007
|
14-3-2006 12:59:43
En waarom zouden mannen en huishouden niet samengaan? Mijn moeder is in februari geopereerd en mag niet stappen, dus mijn pa heeft het huishouden gewoon overgenomen. Soms komt mijn tante eens helpen. En mijn ma, die is wel thuis, dus die kan aanwijzingen geven. Ik vind het een slecth signaal dat je je toekomstige nu gewend maakt dat je als vrouw instaat voor het huishouden, eens hij dat weet, zal hij nooit gemotiveerd zijn om iets te doen. En mannen zien het werk niet altijd uit zichzelf neen, dus maak ik mijn toekomstige daar gewoon attent op. En dan doet die dat hoor, zonder morren!
Ik vind het natuurlijk heel erg dat dit gebeurt vlak voor de grote dag!!! Neemt toch maar wat rust, voor je jezelf helemaal voorbijholt want aan een gestresseerde en oververmoeide bruid, daar heeft niemand wat een he. Verzorg jezelf maar goed, naast al de andere die je verzorgt...
|
|
K
7-7-2007
|
14-3-2006 13:02:12
Vriendin van me in Brussel in die Japanse toren, werkelijk schitterende foto's heeft dat opgeleverd. Ook de Noordwijk in Bxl is mooi als je van moderne architectuur houdt.
|
|
Silvia
28-4-2006
|
14-3-2006 13:50:57
Hey, het is niet dat mijn vader en mijn ventje niets doen hoor. als ze gegeten hebben ruimen ze zelf de tafel af, en helpen met de afwas. Maar het is zo dat zijzelf ook veel te doen hebben ( ze gaan ook werken, naar containerpark, buiten opruimen, ...) En je kan toch niet met 3 tegelijkertijd strijken. Maar het is gewoon het op en af geloop tussen het ziekenhuis en gaan werken ... gewoon de combinatie. Maar dat geldt voor ons alledrie hoor.
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
14-3-2006 15:00:41
Ik denk dat je beter alles organiseerd. Misschien kan je afwisselend naar het ziekenhuis gaan, kan je afspreken wie wat doet in het huishouden, ... Als ze iets niet kunnen dan kan kunnen ze dat leren.
Mijn vriend kon niet koken voor we samen waren en nu kan hij het wel. Evenals strijken.
Als ze iets niet zien in het huishouden, dan kan je hun misschien zeggen wat ze moeten doen.
|
|
kaatje
10-6-2006
|
19-3-2006 16:27:53
Waarom neem je niet tijdelijk huishoudhulp? Zij komen kuisen, strijken, boodschappen doen,... Het kost je 6,69 euro per uur en je kan het aftrekken van de belastingen. Dan kost het nog maar 4 euro 69!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|