Terug naar overzicht
Wij hadden ook postkaartjes als bedankingsfoto: www.fotokaarten.nl Daar kan je ook een foto opmaken als postzegel (om naast de echte postzegel te zetten) en zelf een 'poststempel' waarin je jullie namen en trouwdatum kunt zetten. Wij hadden op elke kaart ook een persoonlijke bedankingstekst (om iedereen te bedanken voor hun eigen inbreng: vrijgezellenavond, schieting, aanwezigheid stadhuis, aanwezigheid kerk, receptie, avondfeest, dansfeest,...). Héél mooi en véél positieve reacties op gekregen!
Op de website van het kruidvat kan je ook leuke dingen vinden :)Zoeken bij foto's - dit ontwerp met design (ofzoiets?)
Hoi Sofie, dit is ook een discussiepunt geweest bij ons : wel bedankjes, geen bedankjes, wel foto, geen foto... Uiteindelijk denk ik dat we simpelweg enkele weken na de trouw een foto ter bedanking gaan opsturen. Je moet maar bedenken, wat doet een mens na een huwelijk met zo'n bedankje vs kostprijs. Wij vonden het dus niet echt een meerwaarde. Praktisch is het ook minder aangenaam, aangezien je inderdaad de helft van de avond aan de deur doorbrengt, naast je bedankjes. ik heb liever dat de mensen me goeiedag komen zeggen terwijl ik sta te shaken op de dansvloer ;-) xxx
Ik zorg voor een zelfgemaakt bedankje, maar zal dit al aan de mensen geven vooraleer het dansfeest begint. Bij ons is het de gewoonte om tijdens het diner aan alle tafels eens goeiedag te gaan zeggen. Op dit moment zouden wij dan de bedankjes afgeven!
Bedankt allemaal voor de lieve reacties!