Terug naar overzicht
Oei ik duim voor je mee dat het er vrijdag is en dat ze nu wat vriendelijker zijn! Als ze toestemmen om een kleed weg te geven via de beurs dan vind ik eigenlijk dat dit geen verschil mag maken naar de service toe. Ik denk dat bruidswinkels toch nog altijd veel moeten hebben van mond-aan-mond reclame en op deze manier lukt dat natuurlijk niet echt.... Probeer er vooral van te genieten!!
hey veel geluk meid!! dat moet nogal een slag geweest zyn!!ocharme,zo een teleurstelling!! we gaan zeker duimen voor u voor komende vrydag!! en probeer er dan maar van te genieten!!zoals sharon zegt,dan moeten ze geen waardebonnen verloten hé!!u niet laten doen,je moet maar is kyken op myn profiel wat ik voorgehad heb!! grtjs marijke
Spannend, je eerste pas. De mijne is pas in augustus (ben nu zwanger en moet in mei bevallen, dus ik moet zo laat mogelijk komen passen) en da's nog héél lang zene Laat u zeker niet doen he. Laat eens vallen dat een deel van de suite nog kledij zoekt en misschien daar wil komen kijken na de feestdagen (ook al is dat niet zo). Dan zullen ze wel snel anders piepen. En zijn ze toch nog onvriendelijk, dan moet je u daar juist niks van aantrekken. Je hebt die bon eerlijk gewonnen en verdient evenveel service als iemand anders. succes en laat weten hoe het gegaan is!
Hey Stephanie! Ik zal alvast voor je duimen dat je kleedje binnen is! Tzou alvast een goeie afsluiter zijn voor dit jaar! En dan zal dé dag daar rap gaan zijn é! Kverlang al mee in jou plaats! Ma van mij ist nog ietske langer é... We duimen hier alvast mee!GroetjesSabrina
hei! het is allemaal goed verlopen! waaw twas echt een zalig gevoel, zo echt mijn kleedje! en kben er nog steeds even zot van!bedankt voor het duimen :)