Terug naar overzicht
Wij werken met de kleur 'fushia' en ik had gedacht om op elk bord een fushiaroze roos te leggen en dan fushia menukaarten en naamkaartjes of van die vlinders om aan het glas te hangen. Voor de rest geen bloemen of niet teveel versiering aan tafel, want er staan ook al hoge kandelaars en ik heb schrik dat het anders wat te rommelig wordt.
wij gaan onze menu kaarten in het limon groen doen net als onze trouwkaarten
Waar haal jij de witte tafelnappen, witte stoelhoezen en ecru servietten? Ga je ze van ergens huren? Of zit het bij de zaal? Ik ben ook op zoek. X
Je kan eventueel werken met verschillen de kleuren per tafel. Met die kleur kan je de mensen dan ook aan tafel roepen. Bv: bloemen laten drijven in een schaal op tafel) Geel: zonnebloemen Rood: rozen Paars: violetjes ....
Wij hadden ook witte tafellakens en stoelen. We hebben dat opgefleurd door allemaal verschillende bloemen in allemaal verschillende vaasjes. Maanden vooraf confituurpotten en dergelijke beginnen verzamelen. Op elke tafel stond een hoger "vaasje", een lager vaasje en een kaarsje. Ik vond het echt prachtig. Ik weet niet van welke regio je bent, maar "het Festoentje" uit Olen verzorgden onze bloemen. Ik was vooraf langsgeweest om te zeggen welke bloemen ik wel en niet wilde en wat mijn idee was. Ik had het liever zelf gedaan, maar daar was echt geen tijd voor. Zij hebben alles naar onze feestzaal gebracht en daar had ik ook een handleiding achtergelaten. (Leve controle! ) ik wil eventueel wel wat foto's doorsturen als je e-mailadres doorgeeft via een PB. groetjes!
Beste Liesbeth; klinkt mooi! Ik wil er zeker eens foto's van zien; estervanachter@hotmail.com. Bedankt voor de tip in elk geval! Ik ben trouwens van regio Kortrijk. Widiii, de tafelnappen en servietten zijn idd van de zaal. Ook de hoezen kunnen we bij hen huren aan 2 euro per hoes. Groetjes
Je kan ook heel veel huren op www.femat.be ! Groetjes en veel succes!
Ik heb ook al gehoord dat men snoepjes in een kom of vaas op de tafels zet (meteen ook de tafelnaam). Deze zijn natuurlijk erg kleurrijk. Ook heb ik al gehoord van visbokaaltjes op tafel met echte visjes erin (maar dan moet je er natuurlijk achteraf nog ergens mee heen kunnen). Je kan ook werken met gekleurde tafellopers. Of bloemen in gekleurd water.
Liesbet (of ester), wil je de foto's van de tafeldecoratie van de gekleurde verschillende bloemetjes ook eens doorsturen naar tinnemarien@hotmail.com? Wij hebben als thema ook kleur... groetjes