Terug naar overzicht
Hey Ik speel 3 liedjes af: Rose van James Horner als intredelied Cindy Lauper met True Colors Ik hoor bij jou - Marco Bordato Ik zou eigenlijk ook liever een zangeres hebben maar weet niet waar ik een goedkope moet gaan zoeken. Welke heb jij?
Bij mij gaat een vriendin een nummer brengen. Wij trouwen enkel voor de wet, maar krijgen even de tijd om een eigen invulling te doen.Ik weet niet wat het stembereik van jouw zangeres is, maar anders een prachtnummer. You-Evanescense (te vinden op youtube) Groetjes, Celesta
Bij ons komt ook een vriendin zingen en wij hebben gekozen voor Your Song van Elton John (kan ook nog de Moulin rouge-versie worden), Just the way you are van Bruno Mars en dan een liedje dat mijn schoonbroer zelf geschreven heeft. We hadden even bang dat we een andere zangeres moesten zoeken want die van ons doet mee aan Idool dit jaar en ze zat al bij de laatste honderd... Moest ze bij de laatste 10 raken dan mocht ze niet meer zingen van VTM.
wij hebben gekozen voor: - intrede: gene thomas met voor haar - na eerste lezeing : enrique eglesias met hero - bij tekenen register : clouseau met altijd heb ik je lief - uittrede : elton John met can you feel the love tonight
Wij hebben: Intrede : allegria Na vergevingsmoment: Pie Jesus Na 1e lezing: A Whole new world - Duet uit Aladdin Ondertekening huwelijksregister - Vivo Per Lei - Andrea Bocelli en Georgia Offerande: Because we believe - Andrea Bocelli en Can you feel the love tonight - Elton John Communie: You Raise me up - Josh Groban en Ave Maria - Gounod Slotlied: An Old Irisch Blessing - traditional Uittredelied: Weddingmarch - Mendhelsson Bij de offerande en de communie is het afhankelijk van het aantal aanwezigen of ze beide liedjes zingen of niet. Wij hebben een duo die komt zingen.