Terug naar overzicht
hey, In de Kievit zijn wij ook gaan kijken (naar de grote zaal). die is zeker de moeite! de zaal is helemaal vernieuwd en vrij modern ingekleed (strak interieur - orchideeën,..), het moet dus wel je stijl zijn... Van prijs zitten zij heel goed en naar't schijnt is het eten ook echt verzorgd. Er is ook een mooi tuintje aan de zaal, ideaal voor recepties ed. We hebben lang getwijfeld over de Kievit maar het is uiteindelijk toch iets anders geworden, al lag dat in de details hoor.. Ben je nog in andere zalen gaan kijken?
Wij waren in de zomer op een feest in de Schranshoeve en ik vond de bediening daar ondermaats. Het waren precies allemaal jobstudenten die niet wisten hoe en wat. We hebben heel lang met onze lege borden voor onze neus gezeten en er liep daar zelfs een jongen in de bediening met zijn bermuda... Dat was met een buffet en ik had serieus de indruk dat ze het niet onder controle hadden (schotels die niet werden aangevuld, brood op, ...) Natuurlijk, als je daar goede afspraken over maakt, kan je al heel wat verhelpen hé. Veel succes ermee!
Wij geven ons feest in de schranshoeve en tot nu toe ben ik heel tevreden over onze keuze. De zaakvoerders zijn heel vriendelijke en hulpvaardig. De zaal is eenvoudig, maar heel mooi met de verlichte balken vind ik. Ook de mogelijkheid van de receptie op het grasveld vond ik heel leuk. Wij hebben natuurlijk ook wel geen traditioneel trouwfeest met 5 gangenmenu of zo. Wij gaan met onze ouders, broer, zussen, tantes en nonkels eten en daarna geven we een korte receptie gevolgd door een dansfeest met dessertenbuffet. Als je een chique feest wil, denk ik dat je misschien beter ergens anders gaat, maar anders .. Wij zijn alvast heel tevreden (natuurlijk moet je altijd het feest zelf afwachten) Veel succes met je keuze!