Terug naar overzicht
zo'n scenario had ik eerst ook in gedachten voor mijn trouw ...maar aangezien ik in belgie woon is het nogal moeilijk om te rekenen dat het goed weer is .. dus hebben we het toch maar bij een tradionele kerk gehouden met een feest in een zaal daarna (weliswaar geen gewone zaa
weliswaar geen gewone zaal, maar eigenlijk een deel van een fort dat is omgebouwd tot feestzaal/semininariezaalbest wel gezellig en lekker in't groenMieke13/05/06
en waar was dat dan juist?
dat is in outfort in hobokenwww.outfort.be je hebt daar ook een heel groot terras aan naast de vijver ... maar natuurlijk, als het regent heb je daar niet zoveel aan.groetjesMieke
Ik zou zeker en vast "De Architect" in Sint-Kwintens-Lennik aanraden!http://www.de-architect.be/ Daar kan je als het zou regenen ook binnen heel tof feesten. Het is een soort oude schuur die helemaal opgeknapt is. Echt tof.Ook "De Beekhoeve" in Landen is heel mooi (oude gerenoveerde paardenstallen), maar daar vind ik geen website meer van...Veel succes nog!Fieke 7/07/2007
Ga zeker eens een kijkje nemen in Brakel-ZegelsemMooie vierkantshoeve met tuin en binnenkoer. Rent a priest is er mogenlijk : altaar en kerkstoelen aanwezig. Rode loper-parasols-staantafels-tafels-stoelen-versiering-e.d. is aanwezig Overnachting kan in de onmiddelijke omgeving. Bij regen weer binnenruimten (feestzalen) mogenlijk. Vrij van traiteur!!!Voor vrijblijvende inlichtingen : hofvandeputte@pandora.be 055456355 /0486899410
Hallo,Ik kan jullie niet verder helpen. Want ik zit naar hetzelfde antwoord te zoeken. Wij hebben hetzelfde idee voor onze trouw ook in de zomer van 2007. Weet er iemand LOCATIES tussen GENT en MALDEGEM? eventueel ook traiteurs die barbeque's doen voor een redelijke prijs? Veel succes karin!
Dag Karin,Wij zijn net verhuisd naar Opwijk en hebben ook trouwplannen voor deze zomer. Ook wij zijn aan het twijfelen of we onze eigen tuin zouden gebruiken of niet. Wat hebben jullie intussen beslist? Mogen we weten hoe jullie plannen er uiteindelijk uitzien?