Terug naar overzicht
Super!! Geniet er ten volle van! Het zal misschien wel een hele witte trouwdag voor je worden! Vind altijd dat dit een bijzondere sfeer geeft... Geniet van het begin tot het einde. En geniet van de laatste dag als "verloofde"!
Hallo Sarah voor mij ook nog 2 nachtjes slapen, ben wel nog zenuwachtig en ik hoop dat ondanks de weersvoorspellingen alle gasten op ons feest zullen geraken. Ik zal aan jou denken, maar er alvast een leuk feest van!!
Geniet er van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Want het is zo vlug voorbij. Duim voor droog weer!!!
Genieten is de boodschap!
Maak er iets moois van!!!
super leef met je mee,ook met nathalie,zal wel leuk zyn zo in de sneeuw,iets unieks!! genieten hé,en hou ons op de hoogte!!alvast dikke proficiat!!
Een dikke proficiat!! Geniet van dit ongelooflijke moment! En vertel er ons over achteraf, we zijn al benieuwd! Geniet van elkaar! jeff en benny
Geniet ervan! Alvast een dikke proficiat!
Hey Sarah en Nathalie ; geniet er met volle teugen van! en idd een verslagje + fototjes niet vergeten. Altijd goed voor inspiratie voor andere winter bruidjesNog een jaartje wachten...
Hey hey? En genieten maar!!!! straks is het zover. veel veel geluk samen. groetjes Ellen