Terug naar overzicht
Email adres: katrien_dewaegeneer@hotmail.com
hey, kun je me een foto doorsturen van het juwelenset + vraagprijs? wendy_van_bogaert@telenet.be mercikes
hey,
Kan je een foto en vraagprijs doorsturen van de swarovski tiara aub? Groetjes kimmekeeuh69@hotmail.com
Ik krijg ook graag een foto + vraagprijs; estervanachter@hotmail.com Thanks!
Naar mij mag je dat ook allemaal mailen. Alvast bedankt! anneliesbroos@hotmail.com
Als het nog niet te laat is, mag je naar mij ook een foto van juwelenset en tiara + vraagprijs sturen: lesley.verheughe@telenet.be Dank u!
Hey meid, eerst een vooral een dikke proficiat met je huwelijk! Ik hoop dat het een mooie dag was. Ik ben net nog op zoek naar accessoires, dus als je het nog hebt, wil ik ook wel de foto's even zien! Merciekes! Groetjes, Stephanie
ohja mijn email (hihi!): aertsstephanie@gmail.com bedankt!
Naar mij mag je gerust ook wat meer info doorsturen.ellendelforge@hotmail.comAlvast bedankt.
Dag Katrien, Alvast proficiat! Ik ben ook wel geïnteresseerd. Foto's zijn welkom op walaby13@hotmail.com. Mercikes
Hey Katrien, Naar mij mag je gerust ook een foto en vraagprijs van het juwelensetje doorsturen naar kellycuvelier@hotmaill.com Bedankt!
naar mijn mag de foto en vraagprijs voor de tiara als die er nog is tenminste dank u
je mag mij ook altijd eens een foto sturen van de juweeltjes en de vraagprijs.. groetjes leslie leslie.robyns@telenet.be
hoi, je mag mij ook een foto opsturen. tamara.ooms@hotmail.com
je mag mij een foto en prijs opsturen van de tiara deboderijbel@hotmail.com
Hoi, Als het setje nog niet verkocht is, mail gerust maar eens door. sofiedeveeuw@hotmail.com thx