Terug naar overzicht
is heusden ook goed? wij hebben raf loos uit heusden, (als je hem googled kom je erop uit, je ziet zijn aanbiedingen en als je mailt krijg je het volledige assortiment met prijzen),we hadden deze vorig jaar op nieuwjaarsreceptie van de brandweer (van mijne vriend) en het was echt tot in de puntjes verzorgd, en zijn prijzen vallen heel goed mee
Hallo, Wij haddern traiteur Luc Haenen van Diepenbeek. Het eten was super lekker! De aankleding was wat sober, maar het is toch het eten dat het belangrijkste is. Ook de prijs viel heel goed mee. En voor de aankleding kan je zelf misschien nog wel wat voorzien. Groetjes Annelies
Trimalchio Catering in Kuringen, deze zijn klant bij ons en daar hebben we al een paar keer een etentje mee gedaan, altijd dik in orde!
Bedankt dames ik kan weer eens gaan googlen se groetjes
@ Annelies, Wij zijn ook van plan om met Luc Haenen samen te werken voor onze trouw. Maar wij willen graag het pastabuffet, Welke vorm had jij? Jij vond het eten heel lekker? Wij zijn niet bekend met deze Traiteur, hebben zijn naam doorgekregen van de zaal uit, en ik vind toch wel dat hij een goede prijs geeft. Maar hoop dan eigenlijk wel dat zijn kwaliteit ook goed is! Kan je mij hier meer over vertellen? @ Joke, Wij hebben ook een ontmoetingscentrum (parochiezaal) en gaan met een traiteur samenwerken (deze is wel nog niet gekozen). Koekhoffs in Kortessem ligt bij ons ook nog steeds open. Veel succes, en we zullen ons zeker nog horen!! Alvast bedankt hoor Annelies! En Veel Succes Joke x