Terug naar overzicht
Over een schuur in Beveren heb ik nog niets gehoord, maar wij gaan morgen eens kijken in een schuur in Bazel. Het kost € 500 en je bent vrij van catering en drank. Op internet is er niets over te vinden, dus ik zal je het telefoonnummer straks pb'en (moet het effe opzoeken). Verder moet ik zeggen dat wij ook absoluut op zoek zijn naar zo'n locatie en zeker met eigen catering, en dat het echt wel moeilijk is (ofwel zijn wij zo lastig :) ). Wat we nog hebben gevonden in 't Schalienhuys in Temse (bezet op onze dag) en De Schranshoeve in Vorselaar (wel wat verder, en drank daar af te nemen, € 300, we wachten nog op een telefoontje terug). Daarnaast is Maydoncken in Nijlen ook echt heel leuk (een oud boerderijtje met een geweldige tuin), maar drank en catering is van daar en dat wilden wij niet, wel geen huur dan.
Ik denk dat je het Koetshuis van Cortewalle zelf (of toch in de buurt van Cortewalle) bedoelt. Dat schuurtje in Bazel is ook leuk. Wij hebben daar al een verjaardagsfeest gehad. Ons feest was in Scala in Beveren. Super! Maar is wel echt een feestzaal dus geen eigen catering.
Je moet eens kijken op de website van feestzaal de Walhoek (www.feestzaaldewalhoek.be), dat is misschien de gerenoveerde schuur die je bedoelde? Dat is in Sint-Niklaas, niet ver van de Grote Baan. Dit is niet supergroot, maar wel vrij van catering. Grtjs en succes met de verdere voorbereidingen!
In Bazel heb je enerzijds een schuur maar je kan ook de kelders van het Kasteel van Wissekerke huren. OOk heel mooi, is in het kasteel zelf..
Kan er iemand de info van de schuur in bazel doorgeven ? Wij zijn namelijk op zoek naar een schuur die we als feestzaal kunnen gebruiken, waar catering en drank vrij van is. Kan iemand mij helpen ?