Terug naar overzicht
geen idee, maar in gent kan je vanaf een jaar ervoor je datum en uur wel al vastleggen. Ookal is de aangifte pas 6maanden vooraf dat staat allemaal op hun website enzo, maar hoe dat in Brussel zit weet ik niet. Ik zou gewoon eens informeren bij bureau huwelijken daar. groetjes, Celesta
Geen idee, best eens met de stad zelf checken!Ik weet wel dat het daar een komen en gaan is. Al eens naar een trouw van iemand gegaan, en was aan de lopende band. Denk dat er om het kwartier daar een trouw is. Dus als je echt op je uur staat, eens goed navragen
Wij zijn ons huwelijk al in potlood gaan aangeven in oktober vorig jaar en zo is alles nog niet officieel maar dat uur houden ze wel vrij. 6 maanden voor W-day kan je dan alles officieel in orde brengen. Wij wonen wel in Herentals. Best even langs gaan of bellen naar het administratief centrum!
Ben je gedomicilieerd in 1000 Brussel? Ze laten immers niemand toe die niet officieel in Brussel woont. 't Is maar dat je 't weet...
Hoi iedereen, Bedankt voor de reacties. Maite, ik woon inderdaad in 1000 Brussel.Ik weet dat je in veel gemeentes al vanaf een jaar op voorhand je officieus kan inschrijven, maar ik vroeg me af hoe dat specifiek in Brussel is. Maar er is blijkbaar niemand op het forum die daar trouwt! Toch bedankt en groetjes, Leen