TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Suzanne
5-8-2011
|
16-12-2010 23:31:09
Wij trouwen volgend jaar in augustus, en zijn in september begonnen met wekelijks dansles te volgen. Gewoon stijldansen. Heel leuk. Tegen dat we trouwen hebben we de 3de cursus af, en ziet het er al een beetje als dansen uit normaal. Tegen dan gaan we ook wel een openingsdans in elkaar laten steken en een aantal privelessen hiervoor nemen. Een slow is zo saai voor de mensen om naar te kijken vind ik...
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
17-12-2010 8:24:13
Ik laat het bij een spontane slow. Me ventje danst al compleet niet graag ... Als wij naar de school zouden gaan, zou het echt ingestudeerd lijken en ik zie het liever spontaan op de video ;-)
|
|
Joris
25-6-2011
|
17-12-2010 8:45:00
Wij doen al 5 jaar dansles (stijldansen) dus voor ons zou het geen probleem zijn om een "ingeoefende" openingsdans te doen. Toch opteren wij voor een gewone slow... Een degelijke gewone slow doet het nog steeds goed en kan nog steeds boeien. Een lange opgevoerde show laat de aandacht van de gasten snel vervagen.
Bovendien zijn ingestudeerde dansjes al lang niet meer in en beginnen stillaan afgezaagd te worden.
Ook als je later nogmaals je openingsdans terughoort, kan je nog steeds je slow dansen. Je ingestudeerde dans ben je dan al lang vergeten...
Mja ieder zijn mening natuurlijk...
|
|
joyce
30-4-2011
|
17-12-2010 9:01:49
hoi Stephanie,
Als je het niet gewoon bent van 'ingeoefende' dansen te dansen, komt dat (voor mij dan toch) redelijk 'geforceerd' over. En ik vind dat je toch wel moet genieten van je openingsdans...
Aangezien wij zelf absoluut geen geoefende dansers zijn, zullen we een gewone slow dansen, die hopelijk niet te gemaakt en natuurlijk overkomt :-)
Maar ieder doet hiermee natuurlijk wat hij/zij zelf wil.
groetjes
Joyce
|
|
Annelies
7-8-2010
|
17-12-2010 10:25:24
Hallo,
Wij volgen al enkele jaren dansles, dus voor ons was het voordehandliggende dat we een choreografie hadden als openingsdans. Ik persoonlijk vind dat altijd wel mooi, maar als jullie nooit dansen kan ik begrijpen dat het niet zo eenvoudig zal zijn. Wat ik wel mooi vind, en dat doen ze bij ons op de dansschool is een "Swing Together". Dat is eigenlijk een slow, maar met enkele kleine figuurtjes. Dan doe je toch iets meer dan een gewone slow.
Ik weet niet vanwaar jullie zijn, maar onze dansschool is gelegen te Hasselt (www.dansschool libert.be). Je kan ook les volgen voor enkel de openingsdans (privéles). En dan wordt er op jullie liedje een choreografie gemaakt, zo makkelijk of moeilijk als jullie zelf willen.
Veel succes.
Annelies
|
|
Suzanne
5-8-2011
|
17-12-2010 15:48:56
Daar volgen wij ook dansles! In dansschool Libert. Een echte aanrader. Heel leuke lessen, allemaal niet zo stijf, gewoon leuk.
|
|
Sarah
16-7-2011
|
17-12-2010 15:53:53
wij gaan gewoon plakken op de dansvloer ;) maar een korte ingeoefende intro en een verrassend stukje in het midden, en het einde en de rest gewoon slowen :) grtjes
|
|
Stephanie
3-9-2011
|
17-12-2010 22:22:40
bedankt voor de leuke reacties!!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
18-12-2010 10:59:04
Hier was het ook een gewone slow om de redenen die hierboven zijn aangehaald: geen echte dansers, zou geforceerd overkomen, als je nadien op een ander feest je openingsdans nog eens hoort kan je hem gewoon overdoen,...
|
|
rebecca
2-7-2011
|
18-12-2010 13:28:13
Ik vind een spontane slow soms echt heel mooi,
wanneer mensen echt verliefd kijken en de liefde voelbaar aankomt bij de aanwezigen... wat moet er meer zijn?
Ofwel ben ik er gewoon melig in :-)
Maar meestal vind ik zo een slow al mooi op zich en helemaal niet saai
|
|
Karolien
23-5-2010
|
19-12-2010 9:18:39
Wij hebben een gewone slow gedaan, omdat we ons daar het beste bij voelden. We hebben wel geoefend thuis, dus het was ook wel een beetje ingeoefend :-). Maar zonder choreografie, gewoon een paar dingen dat we hebben proberen te onthouden... Zoals wanneer we moesten versnellen en hoe.... Als je het niet gewoon bent om een choreografie te dansen, gaan jullie stress hebben tot jullie openingsdans voorbij is. Ik vond onze openingsdans 1 van de leukste momenten van het avondfeest. Je moet vooral doen waar je zin in hebt, en waar jullie het meest van zullen genieten; Ik raad wel aan te oefenen, zodat je het liedje echt volledig kent en elkaar vlekkeloos aanvoelt. Wij hebben gedanst als op een wolkje... :-) Succes!!
|
|
Odile
7-5-2011
|
20-12-2010 12:39:34
Wij doen ook gewoon een slow, Lief danst al niet graag, maar een slow moet toch lukken.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|