Terug naar overzicht
Hallo, Wij zijn getrouwd in augustus van dit jaar en ik ken het gevoel volledig... Maar bij ons is alles in orde gekomen en we hebben een prachtige dag gehad. Alles is goed verlopen. Als ik je een tip mag geven (bij mij heeft dit althans geholpen): ik had een lijst gemaakt met alles wat nog moest gebeuren. En ja, in het begin is die lijst super lang, maar naarmate je dingen kan afvinken zie je alles ook in z'n plooi vallen. Maak je geen zorgen... dat gaat lukken SuccesAnnelies
Ik ben ook een lijstjesmens :-) ik geef alles zelfs een kleurtje: groen vr ok, rood voor niet ok en oranje voor ok, maar nog iets nader te bepalen...Heb het net even minder rood kunnen maken :-)Terwijl aan het verbouwen, opleiding aan het volgen en projecten op het werk. Is wat veel soms denk ik :-sBedankt om me wat gerust te stellen!
Ik ben ook zo een pietje precies. Ik moet denk ik binnenkort een lijstje maken mét mijn lijstjes ! Zo erg wordt het momenteel ! Ik trouw een goeie 2 weken voor jouw , en zit nu een beetje met diezelfde gevoelens. Maar toch kan ik nog niet tenvolle gaan met de voorbereidingen. Ik volg ook een opleiding , en ik het nu maandag examens. Dus alles staat momenteel in het teken van het examen. Ook na de kerst vakantie heb ik al een examen , dus het wordt blokken tijdens het kerstverlof ook. Daarna heb ik een week of 3 vrij , en ik ben dan van plan om er eens " in te vliegen" . Laatst vroeg er me iemand : moet ik niet iets van je overnemen ? je hebt het zo druk met school , moet ik iets plannen ? Maar dit vind ik nu juist het leuke aan het huwelijk ! Lijstjes maken , dingen gaan bekijken , op ebay snuffelen voor leuke en mooie maar goedkopere attributen ... Ik mag na ons huwelijk beginnen plannen voor mijn moeder haar huwelijk , ik zie het ook al helemaal zitten ! Ik ben graag bezig , en als ik dan bezig ben met het huwelijk , ben ik ook zo een echte bride to be , soms misschien een bridezilla , maar goed , dat is ons recht ! Bij mij staat onze trouw nu niet echt meer in het vriesvak , maar hij staat wel nog buiten voor de deur in de kouw een beetje. Hopelijk zitten de examens er vlug op ! Ik wil dan zoveel mogelijk gedaan krijgen , want een week voor ons huwelijk is er weer een examenperiode... en deze wil ik wel met glans halen , zonder dat ik dan nog aan de details moet denken ! groetjes Kelly http://jenk24062011.onzebruiloftsite.be/