Terug naar overzicht
hey een vriendin van mij haar vriend vraagt zijn eigen moeder dus dat word nog gedaan en dat zorgde voor geen enkel probleem groetjes
Je eigen vader is een ding, maar je schoonvader als je eigen vader nog leeft is een ander ding. Natuurlijk moeten jullie dat zelf beslissen. Misschien toch eens polsen aan zijn vader wat hij ervan denkt, dat hij zich niet gekwetst voelt. Zo'n zaken liggen echt moeilijk, weet ik zelf.groetjes en nog veel succes.
Ik heb ook mijn vader als getuige gevraagd. Ik ben enig kind en heb een goede band met mijn ouders. Ik neem liever één van hen dan iemand van mijn vrienden, dan zou mijn vader zich ook wel gekwetst voelen denk ik.Voor het vragen van een getuige bestaat er eigenlijk maar 1 voorwaarde: boven de 18 jaar zijn.
eerlijk gezegd kan ik mij wel voorstellen als zijn pa zich gekwetst zal voelen. Ik denk dat het geen enkel probleem is om je eigen ouders te vragen!Groetjes nathalie 28/07/06
Mijn man had zijn vader als getuige, zowel voor de wet als voor de kerk. Geen enkel probleem hoor !Groetjes,Gert