Terug naar overzicht
Hey, Om het een beetje budgetvriendelijk te houden gaan wij het drukken bij een copycenter. je kan dan ook nog zelf met een mooi lintje of zo de boekjes bundelen hé! Wij trouwen op een vrijdag en verwachten niet superveel volk (aangezien mijn familie allemaal superverweg woont), dus mijn verloofde denkt 50 maar ik denk dat we toch 70 gaan doen voor de zekerheid.
Wij hebben nog geen idee. Want ik kan het al niet printen in een boekjesvorm en zou ni weten hoe het anders te moeten doen. Mij lijkt et ook goedkoopste zelf te printen in copycenter. Maar ja Wij verwachten toch wel wat volk dus denken van 120 boekjes te maken.
Wij doen het volledig zelf met de printer. Wij hebben bij ACTION zeer mooi hobby karton linnenpapier gekocht, 18 vellen A5 formaat voor slechts 0,89 cent!!!!! Wij doen 1 boekje per koppel, of per alleenstaande
Ik print deze gewoon bij ons op het werk uit.. aangezien ik dit gratis tussendoor kan doen is de keuze zeer snel gemaakt
hey,wij hadden de onze laten drukken in een copycenter het waren 100 boekjes met een harder voor en achterblad in een ecru kleurtje wij hebben iets van een 23 euro in totaal betaald! deze waren ook gebundeld! met deze link kan je eens een kijkje nemen http://www.facebook.com/photo.php?pid=1572499&l=447... grtjs jessie( al 148 dagen gelukkig getrouwd!!!)
copycenter is idd veel goedkoper, dubberlzijdig afprinten, mooi voorbladje en lintje erdoor niet vergeten thuis eerst een proefdrukje te maken!!! zo weet je hoe je de blaadjes door het machien moet steken ;-) wij hebben dit thuis van de zomer ook voor een nicht gedaan en dit was echt heel mooi gelukt.
Dag, Ik heb ze zelf thuis afgeprint en dat ging zeer vlot. Wij hadden voor elke persoon 1 voorzien, wij hadden gerekend op 96 personen en hadden er 11 over.
Hoi bruidjes, Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ga dan ook eerst eens een poging wagen om het zelf te doen, en moest het volledig mislukken kan ik nog altijd de hulp inroepen van professionelen :-) Groetjes
Wij waren bij het kopiecenter nog geen €65 kwijt voor 150 boekjes (harde ecru kaft). Je geeft 1 exemplaartje af en zij kopiëren alles voor jou. 2 dagen later mag je er alweer om komen en zit alles netjes in een doos, klaar om uit te delen!