Terug naar overzicht
hey,op kerknet.be kan je die gemeente opzoeken en daar vind je meestal alle gegevens terug die je hiervoor nodig hebt; tel of email van de pastoor.zo hebben wij ook ons eerste contact gelegt met onze pastoor. Veel succes nog met de zoektochtgroetjes Veerle23/09/06
ik weet alleen niet of je zomaar in eender welke kerk kunt trouwen hoor ..in sommige parochies moet je in de gemeente wonene ...In Aartselaar moet je bijvoorbeeld ingeschreven staan in de gemeente om daar voor de wet te trouwen; dus ik heb er al velen zich laten inschrijven, trouwen en dan terug uitschrijven ... :-)))hoe het met de kerk is dat weet ik niet zeker natuurlijkgroetjesMieke13/05/06
Wij wonen in Merchtem en Hamme is een deelgemeente daarvan.Dus dat moet wel lukken denk ik.Groetjes,Fieke 7/07/2007
dag fieke,heb al een paar reacties van jou gelezen, ik weet niks over de pastoor te Hamme, want ik trouw 13 april 2007 in Oostakker, niet zo dicht in de buurt.Maar ik vroeg me af of je mij ook dat document kon doorsturen met teksten in voor het mis boekje. heb gelezen dat je dat had.Groetjes CarolineCaroline.matthys@telenet.be