Terug naar overzicht
Beste Sabrina, Alles hangt er vanaf of je jurk ookal fantasietjes heeft of niet? Wanneer dit het geval is, misschien de sieraden een beetje soberder houden. Persoonlijk vind ik een horloge niet nodig, je moet die dag genieten en niet naar het uur kunnen kijken :-) Ik ben ook gewoon van grotere sieraden te dragen, maar ik ga ook moeten proberen een balans hiervoor te vinden. Hopelijk helpt dit al een beetje. Groetjes, sylvia
alles hangt af van je kleedje en wat je zelf mooi vind... ik had een heel druk kleedje met kantwerk,parels en diamantjes... mijn bolero was ook met kant,parels en diamantjes...maar ik koos toch voor een opvallende katting, oorringen en armband...dit was ook omdat mijn verlovingsgeschenk een tiara van swarovski zat, en ik wou alles van dezelfde collectie en ik had hier geen moment spijt van, de mensen zeiden dat ik er uit zag als een prinses en dit vond ik een suppergevoel... doen waar je je goed bij voelt en wat je zelf mooi vind
Bij mij zijn het oorbellen, halsketting en een fijne armband. Gewoon mijn verlovingsring en dan mijn trouwring.Ik doe op die dag geen horloge aan omdat ik vind dat je tenvolle moet genieten. Het uur zal wel iemand anders in het oog houden.
Als je die ketting en oorbellen van je grootmoeder hebt gekregen, zou ik ze toch dragen. De emotionele waarde primeert dan voor mij. Ik had een horloge aan (bandje was in hetzelfde ijsblauw als mijn kleed). Ik voelde mezelf véél rustiger met dan zonder. Dus ja, keuze was snel gemaakt!