Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enveloppenkist - afmetingen sleuf

20-12-2010 9:59:20
Goeie morgen!

Dit weekend zijn we op zoek gegaan naar een enveloppendoos (onze feestzaal heeft enkel een kluis op de kamer voorhanden). Omdat we hier niet onmiddellijk onze (gemeenschappelijke) smaak in vonden, hebben de dan beslist om een gewoon koffertje te zoeken in de plaats van een doos. Dat zouden we dan zelf zouden schilderen of zo naar onze smaak. Zo gezegd, zo gedaan: gisteren hebben we er eentje gevonden!

Nu moet er natuurlijk wel nog een sleuf in komen opdat de enveloppen er doorheen kunnen :-). Weten jullie hoe groot die ongeveer moet zijn?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,

Charlotte

Charlotte
1-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1304

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik20-12-2010 10:07:03

Die van ons is groot genoeg om een A5 enveloppe door te laten en zo'n 1,5 cm breed.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik20-12-2010 10:14:38

Dezelfde grootte als een brievenbussleuf?

Steven
30-4-2011
 Meld misbruik21-12-2010 21:30:19

waar heb je een koffertje gevonden?

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik22-12-2010 7:46:44

Hey Steven, we hebben het gevonden bij Casa - wel even moeten kijken om er eentje uit te halen die niet beschadigd was, maar is gelukt... prijs = 17,95 €. Ze hadden ze in twee verschillende groottes, wij kozen de kleine versie.
Wel zullen we nu zelf nog kijken om er een slotje aan vast te maken :-), want het gebeurt precies wel meer (was ik eigenlijk heel verwonderd over) dat bepaalde enveloppes pootjes kunnen krijgen.
De kleur is bruin-grijs en het zou kunnen dat we het nog schilderen, maar daar zijn we nog niet uit...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...