Terug naar overzicht
wij trouwen een dag vroeger en je hebt al veel meer dan ons dus stress nog nie nodig
Euhm ik zou dringend op zoek gaan naar een zaal =\ Als die niet beschikbaar zijn op je datum, sta je daar hé Begrijp ook niet echt de logica aan je "planning". Je zoekt eerst een DJ maar je weet nog niet echt waar hij zal spelen? Tenzij je wel al een optie ofzo hebt met je zaal, maar dan zou ik dringend beginnen kijken voor een voorschot te betalen dat je zeker die dag hebt.... Wij hebben meegemaakt dat onze video- en fotograaf het lieten afweten. Plezant is anders! Maar gewoon op zoek gaan naar een ander! Dat komt zeker wel goed!
Hoi, Onze dj zei ook af enkele maanden geleden. Vooral niet panikeren, dat helpt toch niet. Het beste dat je kan doen is navragen bij familie of vrienden wie zij goed vinden, misschien kan je dan bij die dj eens onderhoren. En opnieuw prijzen vragen etc. Nog veel succes met de zoektocht! Groetjes,Kendra
Dag Sofie, Geen paniek! Je hebt nog tijd genoeg om een nieuwe DJ te vinden. Als je een maand voor het huwelijk plots zonder DJ zit, dan is het even panikeren, als je dan ook plots niets meer hoort van de gemeente of je feest wel in die zaal mag doorgaan, dan is het even panikeren. Maar toch loopt de dag gewoon zoals je wilt en kan je er ten volle van genieten als je alles loslaat. Ik zou zeggen vraag nog wat nieuwe prijzen rond, luister inderdaad eens rond bij familie en vrienden (best is natuurlijk pas getrouwde koppeltjes :-) ). Ik kan wel even het nummer van onze reddende engel doorsturen, maar moet thuis eerst even kijken in mijn doos met spullen van de trouw. groetjes en nog veel succes en geen paniek! eva