Terug naar overzicht
Ik binnen 9 uur de laatste 150 dagen .. Oh jee :p
ik ook!! Gaat een superdag zijn!
ik nog 136 dagen amaai
Ik ook 200... Wat een vreemd gevoel :)
Ik ook 200 dagen :) ben dus duidelijk niet de enige. whaaaaaa zot eigenlijk. Ik kijk er wel ongelooflijk hard naar uit. Morgen ga ik samen met m'n verloofde de trouwringen gaan kiezen bij Fede Di Oro.
hier nog 116 dagen!!
idem hier, 200 dagen, 4 uren en 44 minuten :)
hey ilse ( naamgenoot) Onze ringen komen ook van fede di oro! Echt mega veel keuze! Zeker een aanrader! Laat zeker iets weten als je ook iets gevonden hebt!
Hier ook nog 200 dagen vandaag! Spannend!!! Het zal er snel zijn!!
Ik ook nog 200 dagen!!!! Stress als ik lees over de trouwringen. Wij gaan ook naar Fede Di Oro, maar zijn nog niet geweest. Het wordt precies tijd? Het zal het eerste werk in februari zijn.
Hier ook nog geen ringen hoor Jana, no worries ;)Ik kwam afgelopen weekend iemand tegen die zei "gaan jullie volgende maand al achter trouwringen? Wij deden dat pas een maand op voorhand!" Hehe :)
Spannend he! Wij vandaag op nog 150 dagen!!!! Wij hebben nog geen ringen en gaan binnenkort ook kijken bij fede di oro!!!
hier nog 129 dagen :-) als ik het nu zo zwart op wit zie staan, begint de stress toch wel weer te komen! en denk ik aan de dingen die nog moeten gebeuren... wat is er in orde: jurk, schoenen, lingerie, juwelen, ringen, zaal, DJ, locatie receptie, getuigen, kapster en make up, kerk/gemeentehuis, gastenboek, fotograaf, huwelijksreis, ceremoniemeester, ontwerp uitnodigingen wat we nog moeten doen: kostuum bruidegom + schoenen, bruidssuiker (het idee is er al wel), bedankjes ouders en getuigen, finale gastenlijst, misboekje (eigenlijk al bijna zo goed als klaar), bruidskindjes nog vragen + kledij, ballonnen + bloemen (die doet mijn schoonmoeder), huwelijkskaars ben ik nog iets vergeten? groetjes Joyce 30/04/2011
hier nog 157 dagen jipieeeeeeeeeeeeee :) vrijdag onze ringen besteld bij fede di oro prachtig moment, geeft een enorm goed gevoel!!!!