Terug naar overzicht
Hey An, ZO HERKENBAAR!!! Ik heb een schema uitgewerkt waar ik maand per maand bekijk wat er moet gebeuren. Ik laat mijn kopke nie zot maken hoor. Raar hé, hoe mensen plots denken dat ze overal hun mening over moeten zeggen? Ik heb 1pasbeurt gedaan met iedereen die mee wou gaan kiezen welk trouwkleed het zou worden, met 4personen waren we op pad... Maar 't was een fiasco. De keer nadien ben ik dus gegaan met 2personen!!! Ik betrek zo weinig mogelijk mensen bij mijn voorbereidingen om stress te vermijden. Maar ik zie wel een beetje op tegen de komende familiefeestjes... Voor ons is er maar 1 zinneke van belang: relax and take it easy!!! Succes met de voorbereidingen en vooral... altijd blijven ademen als er nog eens een aanval van buitenaf komt! groetjes
Awel, bij ons loopt dat net volledig anders; ik zou soms graag hebben dat ze zo eens mee wat enthousiast komen doen. Zeker mijn schoonfamilie is daar een ramp in.. Wij vroegen aan mijn schoonma om mee kostuum van mijn verloofde te gaan kiezen en eigenlijk kan je niet zeggen dat het enthousiasme eraf liep. Zij laten me als een bridezilla voelen terwijl ik (ok, soms misschien maar zeker niet in hun bijzijn) alles redelijk nuchter bekijk...