Terug naar overzicht
Hallo, Een trouwfeest nog niet, wel een receptie. Aangezien het mooi weer was, was het buiten te doen. Er was echter niet veel ruimte en er waren veel gasten, wat een beetje een bevangen gevoel gaf.De hapjes waren wel dik in orde: heel lekker! Succes met de beslissing,Lindsy
Ik stuur je een pm.
Hey, Deze zomer ben ik naar een trouwfeest geweest in den orchidee in lokeren. De receptie was precies in een grote veranda waar allemaal design tuinmeubels staan die ook kunnen gekocht worden aangevuld met planten en boompjes. Het is een zeer ruime veranda, maar het was er wel warm. Ook kan je van in de veranda naar de buxustuin. De feestzaal zelf was ook heel mooi, vooral de kandelaars op tafel en het eten was dik in orde!!! Het enige nadeel vind ik is doordat het den orchidee noemt zit er in elke stoel een verse orchidee en daarvoor moet je 4 € per stoel betalen want niet zo goedkoop uitkomt. Anders was alles super inorde hoor! Als je verder nog iets wil weten, vuur maar af! Groetjes Lien
Dag Tamara, Wij zijn ook naar Den Orchidee geweest, maar hebben uiteindelijk besloten om een andere zaal te kiezen. Wij trouwen 2 juli in Tybeert. Den Orchidee is een mooie zaal maar wij hebben op het internet niet zo goede commentaar gevonden. Lees zeker alle kleine lettertjes en laat voordien een contract opmaken. Er worden volgens sommigen veel extra kosten aangerekend. Goed informeren dus. Groetjes
Wijh hebben in augustus ons trouwfeest gehad in den orchidee en alles was dik inorde!! Was echt een superfeest waar de mensen nu nog over praten! Gewoon samen duidelijke afspraken maken en dan is alles dik inorde! wij hadden op de dag zelf 1u voor het feest nog een extra gast en ze hebben zonder pruttelen de tafels terug volledig veranderd!! echt een mooie, gezellige zaal!!Dat het er volgens sommigen klein is bepaal je zelf hé, ja weet toch hoeveel mensen er komen en hoe groot de zaal is of niet....