Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsparen Hof Van Nazareth (Lier) 2011

21-12-2010 16:09:28
Hoi hoi,

voor zij die volgend jaar hun feest ook houden in het Hof Van Nzareth in Lier... Heeft iemand van jullie al de nieuwe prijslijsten gekregen? En weet iemand iets meer over het event op Valentijn?

xxx

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1274

Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik21-12-2010 20:02:11

Neen, ook nog niets gehoord van het event op valentijn, ik denk dat de uitnodiging na de kerstvakantie wel zal komen per post! En ik wist niets van nieuwe prijslijsten dus daar kan ik je ook niet mee helpen. Maar dus geen 'paniek', dat zal nog wel doorgegeven worden!

Daisy
2-7-2011
 Meld misbruik21-12-2010 20:14:33

Ik heb op 3 december een mailtje gestuurd met de vraag of er al nieuwe prijslijsten zijn, maar ik heb nog steeds geen antwoord terug gekregen :-(

lies
2-7-2011
 Meld misbruik21-12-2010 20:28:49

Dag daisy en evelien,

na wat heen en weer gemail en getelefoneer heb ik de nieuwe prijzen binnen en de melding gekregen dat rond 14 januari de mailtjes aangaande Valentijn zullen verstuurd worden...

xxx

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik22-12-2010 12:25:40

Lies,

Bedankt voor de info ! Dat bespaart mij ook een mailtje (ivm het event van 14.02) !!!!

Groetjes,

TINA

Daisy
2-7-2011
 Meld misbruik22-12-2010 18:11:36

Hoi Lies,

Kan je de nieuwe prijzen even doormailen naar mij, want ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn mailtje. We zouden stilletjes aan eens willen berekenen hoeveel budget we voor ons feest moeten voorzien :-)
Je mag sturen naar daisy@claes.eu

Bedankt!

Groetjes

Daisy

SOPHIE
24-9-2011
 Meld misbruik26-12-2010 21:54:50

Hey Lies,

wij zijn ook geïnteresserd om ons feest in het hof van nazareth te doen.
Zou je de prijslijst eens willen doormailen aub?

Alvast bedankt !

Groetjes,
Sophie

Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik31-12-2010 10:43:18

Weten jullie of er zelf gezorgd moet worden voor de menukaart in hof van nazareth? Tafelversiering toch zeker niet he? En hoe doen jullie de tafelverdeling?

kelly
8-6-2013
 Meld misbruik23-8-2011 12:17:26

hej,

zou er iemand van jullie naar mij de prijslijsten van hof van nazareth willen doormailen aub? zodat wij het eens kunnen bekijken wij vinden dit namelijk echt een mooie zaal... dit mag naar kelly_scherps@hotmail.com Bedankt al vast!!

Nathalie
28-7-2012
 Meld misbruik10-1-2012 17:19:13

Hey Lies,

Wij hebben ons feest ook bij het Hof van Nazareth, maar hebben nog geen nieuwe prijslijst gekregen. Zou je deze misschien even kunnen doorsturen?
natje_14@hotmail.com

Bedankt!

Groetjes Nathalie

lies
2-7-2011
 Meld misbruik29-1-2012 18:57:54

Hey Nathalie,

deze zal ondertussen ook alweer gewijzigd zijn, wij zijn getrouwd vorige zomer... Dus best even wachten denk ik.

xxx

AS
14-10-2014
 Meld misbruik11-4-2013 17:02:27

Hey,

Hoe is jullie ervaring in Hof van Nazareth?
Wij zijn nog opzoek naar een geschikte locatie, Jachthoorn Kontich komt oa ook in aanmerking. Moeilijke beslissing vinden we!
Groetjes

Nathalie
28-7-2012
 Meld misbruik12-4-2013 9:20:08

Hey AS

Mijn ervaring met het Hof van Nazareth was in één woord: PRACHTIG!
De gasten zijn er zelfs nu nog over bezig wat voor een prachtig feest het was.
Zelfs de maître van het Hof van Nazareth zei dat ze ons feest geslaagd vond.
(het was wel niet goedkoop, maar wij kregen er wel iets schitterend voor terug. Het was echt een sprookjeshuwelijk!)

Groetjes
Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info