Terug naar overzicht
Panikeren is voor niks nodig, het zal allemaal wel goedkomen :)Bovendien blokkeert de paniek het organiseren. Misschien er eens over spreken met de mensen die je helpen bij je organisatie? Niet opgeven, het zal wel lukken!
Hey Julie, no worries meisje... even diep inademen en neerpennen wat er nog gedaan moet worden zodat je een mooi overzicht hebt (én je regelmatig taakjes kan afvinken ;-)) Je hebt nog alle tijd, op 5 maanden krijg je alles makkelijk rond! Probeer er gewoon van te genieten! En als je echt aan het eind van je latijn bent, roep je toch gewoon even hulp in van vriendinnen, ouders, getuige,... You name it! Veel succes en als ik je kan helpen, je weet me te vinden ;-) xxx
da is het juist ik wil geen hulp want als je het ene vraagt is de andere jaloers en omgekeerd en zo heb ik doe het alleen
hei ik trouw ook 6 mei... hoever sta jij dan in je voorbereiding... wij moeten enkel nog, -proefdruk van uitnodiging krijgen we morgen- uitnodigingen laten drukken en uitdelen,- cadeuatjes (bedankjes ) voor feest (weten al wat we willen)- ringen,- bruidsboeket- cadeau getuige en da zijn de grootste dingen eignelijk, rest is geregeld.. groetjes
rafa jij staat al heel ver ik heb al mijn kleed, de ringen hebben we vanavond gaan halen, de locatie hebben we ook maar nog geen menu das voor januari, de dj s hebben we de lichten ook, maar voor de uitnodigingen is het toch nog te vroeg want het is toch maar zes weken op voorhand hee, de cadauetjes voor de mensen weet ik nog nie, en de ringkussen en envolppedoos en gasten boek enz moet ik allemall nog hebben en de versieringen enzo ook nog heel veel onze reis en zo
twas ook niet de bedoeling dat uitnodigingen zo snel klaar zouden zijn, een vriendin van ons heeft ze ontworpen, en ze had 4 modellekes waarvan wij van 2 twijfelen en daar gaat ze nu proefdruk van laten maken, en dan komt nog de detailkes, als er iet smoet veranderen, en dan laten drukken , en enveloppen schrijven enzo, wij willen ze toch graag eind februari uitdelendus ja vind het mooi op tijd...groetjes en alles komt in orde hoor...
das heel vroeg nie, zes weken op voorhand is toch meer of genoeg anders zijn het het vergeten
hallo als ik jullie gerust kan stellen: ik trouw op 16 april en heb zelfs nog geen kledij alleen locatie, wet en kerk zijn vastgelegd. we hebben toch nog tijd. waarom maakt iedereen zich zo druk vraag ik mij altijd af. groetjes
ik maak mij niet druk hoor... ik doe alles stap voor stap... dus alles komt in orde..
Hey Julie, Niet panikeren zene. Wij trouwen op 7 mei en we moeten nog: fotograaf vastleggen, ringen kopen, uitnodigingen kiezen (wil ik wel 2 maanden op voorhand versturen), kleed en kostuum kiezen. Wet, zaal en DJ liggen vast. Begin volgend jaar zetten we een versnelling hoger. Alles komt prima in orde. Groetjes en fijne feestdagen. Ingrid