Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dj regio Aalst

21-12-2010 19:58:41
Hallo

Wij zijn voor ons trouwfeest nog op zoek naar een goede en budgetvriendelijke dj. Iemand tips?

Nele
19-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1197

FRANK

Meld misbruik21-12-2010 20:16:15

Beste Nele, jullie zoeken een goede budgetvriendelijke DJ. Goed & goedkoop zijn meestal geen 2 dingen die samengaan. Ook niet bij een DJ. Wanneer de Dj professioneel (officieel in orde met Sabam etc.) en met professioneel materiaal werkt dan zal de prijs toch steeds bengelen rond de 400 euro of meer afhankelijk van de installatie en het aantal speeluren. Wanneer je beroep doet op iemand die dit voor een zacht prijsje doet dan zal deze vermoedelijk niet officieel geregistreerd staan als DJ en ook meestal met amateur-materiaal werken. Laat één van de mooiste dagen van je leven niet verknallen door een amateur-dj maar doe beroep op iemand die de knepen van het vak kent en die ervoor zorgt dat je een onvergetelijk dansfeest beleefd. Hoe goed de receptie, het eten, etc is geweest, als je avondfeest niet knalt dan blijft dit bij de meeste genodigden van je feest toch wel hangen achteraf.
Mvg
Frank

kris

Meld misbruik22-12-2010 9:41:23

volledig akkoord met de Frank.

Michel

Meld misbruik22-12-2010 10:25:28

Dag Nele,

Wat is concreet gesproken, het budget dat jullie willen besteden aan een dj + apparatuur?
Wat exact verwachten jullie van hem/haar?

Guido

Meld misbruik22-12-2010 14:45:27

Nele
19-8-2011
 Meld misbruik22-12-2010 22:03:31

Wij hadden gedacht aan een bedrag tussen 300 en 500 EUR. Iemand ervaringen met een goede dj?

kris

Meld misbruik23-12-2010 9:50:34

@ Nele: neem maar een bedrag tussen de 400 en de 500 Euro, dan zal je beter zitten en de kans op succes hoger liggen......lager dan 400 is dubieus: ofwel een zwartwerker, ofwel illegale mp3's, ofwel niet-professioneel materiaal, ofwel iemand die geen werk heeft en toch hoognodig de straat op wil om van het gezaag van zijn vrouw af te zijn :-)

Michel

Meld misbruik23-12-2010 11:19:13

Kris,

Ik vermaak mij meestal kostelijk om de wijze waarop jij de dingen ziet, maar nu vind ik het toch een beetje grof.
Laat ze toch doen ...

Bart

Meld misbruik23-12-2010 14:52:48

@ Kris,
Ik kan je voor een groot deel volgen maar toch niet helemaal mee eens.
Je hebt dj's die werken met een tarief per regio en dan kan de prijs inderdaad wel wat minder zijn(afhankelijk van hoever ze moeten komen) maar inderdaad:Er zijn mensen die het aan een onnozel bedrag willen spelen.Dat vind ik persoonlijk ook heel storend omdat ze de job onderschatten en louter voor zwart-werk willen buitenkomen.

Ik heb ook feesten die ik speel voor minder dan 400€ maar daarom is mijn materiaal er niet minder om.Ik kan nog steeds zeggen dat ik nog voor elk feest met gezonde stress loop en niet zomaar speel om "van het gezaag te vluchten"

Bij mij is het wel legaal en ik heb al vele jaren ervaring maar anderzijds is het niet omdat je bedrag hoog is dat het daarom wel een goede dj is en wel met professioneel materiaal werkt.

Meestal ben ik het eens met wat je schrijft maar nu ga je toch een beetje te ver.
Mijn vrouw respecteert het enorm wat ik doe en dat is zeker niet bij elke dj het geval.

Maar inderdaad:de mensen die spelen voor een hongerloontje zijn in de meeste gevallen wel zwartwerkers.
Dit wou ik toch eventjes kwijt!

ALVAST PRETTIGE FEESTDAGEN AAN ALLE MENSEN OP HET FORUM!!

Bart

kris

Meld misbruik23-12-2010 15:39:51

@ de gasten op het forum: was helemaal niet grof bedoelt, eerder grappig....dat van dat gezaag van die vrouw dan toch ! En waarom? omdat ik dat verhaal al gehoord heb van een dj! Eentje die mijn plek kwam innemen in een danscafé en die draaide voor 15 euro per uur.....sorry, maar daarvoor kom ik niet buiten....kan ik evengoed garcon spelen in dat danscafé en moet ik in niks investeren....enfin, het bewuste danscafé....is ondertussen al niet meer (hoe zou dat komen??).
Bart: ik ken jou (je zal het niet weten) en je bent inderdaad een goeie dj met veel werk, ik weet ook hoe jij je prijzen bepaalt en ga dat niet afbreken, zeker niet. Hoe je materiaal er nu momenteel uitziet weet ik niet en het doet er niet toe. Het komt erop neer dat, ondertss al 2 jaar geleden, een grote groep van dj's (allemaal zelfstandige en mensen die al jaaaaaren bezig zijn) eens hebben samengezeten om wat dingen te bespreken. Eén van die dingen was prijsbepaling. We zijn (na berekeningen en met alles rekening houdend, er zaten ook 2 boekhouders tss) dat een dj die feesten draait met een discobar (alles legaal, professioneel materiaal enzoverder) minimum 350 euro zou moeten vragen per opdracht en afhankelijk van de frequentie per jaar zou hij dan op 't einde van 't jaar daar nog niet zo heeel veel van overhouden. Hoe meer hij draaide op zijn maand hoe meer hij overhield natuurlijk. Moet je het doen voor het geld?? Neen, niet voor het grote geld, voor de meesten is het een uitgelopen hobby en gaan elke week met plezier gaan draaien en houden er op 't einde van 't jaar wat zakgeld aan over. Ik kan dus goed begrijpen dat jij minder dan 400 vraagt als je in de streek draait, maar minder als 350 zal het ook niet zijn. Plus, dat het ook moeilijk is om appels en peren te vergelijken: je kan 2 evenwaardige dj's hebben, de één komt af met 4 pars en een lichteffectje, de andere zal afkomen als standaard met 8 LEDpars aangevuld met 5 movingheads.....het is maar wat de klant wil hé...de ene wil een goeie dj en show, de andere wil een goeie dj en sober. Je zal evengoed als ik weten wat het allemaal kost. Dus Bart, no offence, heb zeker respect voor jou en je werkwijze en ik hoop dat je nog jaren doorgaat want je bent goed bezig. Wou gewoon even mijn visie verduidelijken en VOORAL het opnemen voor dj's die serieus met hun vak bezig zijn (zoals jij) en TEGEN prutsers die ons vak en onze naam naar de kl..... helpen. En daar ben ik al jaren mee bezig....en af en toe brengt het zijn vruchten op

Bart

Meld misbruik23-12-2010 16:29:56

@Kris:
We liggen weer op dezelfde lijn en als er nog zo een bijeenkomst is mag je me dit steeds laten weten want ik wil graag meewerken aan zo projecten.
Ik vond gewoon dat het wat grof overkwam en kan er nu wel om lachen.
(Weet wel met wie ik spreek !!!)
Ik ben ook tegen mensen die onze job (passie) onderschatten en ondermijnen.

FRANK

Meld misbruik3-1-2011 18:13:16

ken wel iemand, je kan he bereiken op 0475 911 119

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info