TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
FRANK
|
21-12-2010 20:16:15
Beste Nele, jullie zoeken een goede budgetvriendelijke DJ. Goed & goedkoop zijn meestal geen 2 dingen die samengaan. Ook niet bij een DJ. Wanneer de Dj professioneel (officieel in orde met Sabam etc.) en met professioneel materiaal werkt dan zal de prijs toch steeds bengelen rond de 400 euro of meer afhankelijk van de installatie en het aantal speeluren. Wanneer je beroep doet op iemand die dit voor een zacht prijsje doet dan zal deze vermoedelijk niet officieel geregistreerd staan als DJ en ook meestal met amateur-materiaal werken. Laat één van de mooiste dagen van je leven niet verknallen door een amateur-dj maar doe beroep op iemand die de knepen van het vak kent en die ervoor zorgt dat je een onvergetelijk dansfeest beleefd. Hoe goed de receptie, het eten, etc is geweest, als je avondfeest niet knalt dan blijft dit bij de meeste genodigden van je feest toch wel hangen achteraf.
Mvg
Frank
|
|
kris
|
22-12-2010 9:41:23
volledig akkoord met de Frank.
|
|
Michel
|
22-12-2010 10:25:28
Dag Nele,
Wat is concreet gesproken, het budget dat jullie willen besteden aan een dj + apparatuur?
Wat exact verwachten jullie van hem/haar?
|
|
Guido
|
22-12-2010 14:45:27
|
|
Nele
19-8-2011
|
22-12-2010 22:03:31
Wij hadden gedacht aan een bedrag tussen 300 en 500 EUR. Iemand ervaringen met een goede dj?
|
|
kris
|
23-12-2010 9:50:34
@ Nele: neem maar een bedrag tussen de 400 en de 500 Euro, dan zal je beter zitten en de kans op succes hoger liggen......lager dan 400 is dubieus: ofwel een zwartwerker, ofwel illegale mp3's, ofwel niet-professioneel materiaal, ofwel iemand die geen werk heeft en toch hoognodig de straat op wil om van het gezaag van zijn vrouw af te zijn :-)
|
|
Michel
|
23-12-2010 11:19:13
Kris,
Ik vermaak mij meestal kostelijk om de wijze waarop jij de dingen ziet, maar nu vind ik het toch een beetje grof.
Laat ze toch doen ...
|
|
Bart
|
23-12-2010 14:52:48
@ Kris, Ik kan je voor een groot deel volgen maar toch niet helemaal mee eens. Je hebt dj's die werken met een tarief per regio en dan kan de prijs inderdaad wel wat minder zijn(afhankelijk van hoever ze moeten komen) maar inderdaad:Er zijn mensen die het aan een onnozel bedrag willen spelen.Dat vind ik persoonlijk ook heel storend omdat ze de job onderschatten en louter voor zwart-werk willen buitenkomen. Ik heb ook feesten die ik speel voor minder dan 400€ maar daarom is mijn materiaal er niet minder om.Ik kan nog steeds zeggen dat ik nog voor elk feest met gezonde stress loop en niet zomaar speel om "van het gezaag te vluchten" Bij mij is het wel legaal en ik heb al vele jaren ervaring maar anderzijds is het niet omdat je bedrag hoog is dat het daarom wel een goede dj is en wel met professioneel materiaal werkt. Meestal ben ik het eens met wat je schrijft maar nu ga je toch een beetje te ver. Mijn vrouw respecteert het enorm wat ik doe en dat is zeker niet bij elke dj het geval. Maar inderdaad:de mensen die spelen voor een hongerloontje zijn in de meeste gevallen wel zwartwerkers. Dit wou ik toch eventjes kwijt! ALVAST PRETTIGE FEESTDAGEN AAN ALLE MENSEN OP HET FORUM!! Bart
|
|
kris
|
23-12-2010 15:39:51
@ de gasten op het forum: was helemaal niet grof bedoelt, eerder grappig....dat van dat gezaag van die vrouw dan toch ! En waarom? omdat ik dat verhaal al gehoord heb van een dj! Eentje die mijn plek kwam innemen in een danscafé en die draaide voor 15 euro per uur.....sorry, maar daarvoor kom ik niet buiten....kan ik evengoed garcon spelen in dat danscafé en moet ik in niks investeren....enfin, het bewuste danscafé....is ondertussen al niet meer (hoe zou dat komen??).
Bart: ik ken jou (je zal het niet weten) en je bent inderdaad een goeie dj met veel werk, ik weet ook hoe jij je prijzen bepaalt en ga dat niet afbreken, zeker niet. Hoe je materiaal er nu momenteel uitziet weet ik niet en het doet er niet toe. Het komt erop neer dat, ondertss al 2 jaar geleden, een grote groep van dj's (allemaal zelfstandige en mensen die al jaaaaaren bezig zijn) eens hebben samengezeten om wat dingen te bespreken. Eén van die dingen was prijsbepaling. We zijn (na berekeningen en met alles rekening houdend, er zaten ook 2 boekhouders tss) dat een dj die feesten draait met een discobar (alles legaal, professioneel materiaal enzoverder) minimum 350 euro zou moeten vragen per opdracht en afhankelijk van de frequentie per jaar zou hij dan op 't einde van 't jaar daar nog niet zo heeel veel van overhouden. Hoe meer hij draaide op zijn maand hoe meer hij overhield natuurlijk. Moet je het doen voor het geld?? Neen, niet voor het grote geld, voor de meesten is het een uitgelopen hobby en gaan elke week met plezier gaan draaien en houden er op 't einde van 't jaar wat zakgeld aan over. Ik kan dus goed begrijpen dat jij minder dan 400 vraagt als je in de streek draait, maar minder als 350 zal het ook niet zijn. Plus, dat het ook moeilijk is om appels en peren te vergelijken: je kan 2 evenwaardige dj's hebben, de één komt af met 4 pars en een lichteffectje, de andere zal afkomen als standaard met 8 LEDpars aangevuld met 5 movingheads.....het is maar wat de klant wil hé...de ene wil een goeie dj en show, de andere wil een goeie dj en sober. Je zal evengoed als ik weten wat het allemaal kost. Dus Bart, no offence, heb zeker respect voor jou en je werkwijze en ik hoop dat je nog jaren doorgaat want je bent goed bezig. Wou gewoon even mijn visie verduidelijken en VOORAL het opnemen voor dj's die serieus met hun vak bezig zijn (zoals jij) en TEGEN prutsers die ons vak en onze naam naar de kl..... helpen. En daar ben ik al jaren mee bezig....en af en toe brengt het zijn vruchten op
|
|
Bart
|
23-12-2010 16:29:56
@Kris: We liggen weer op dezelfde lijn en als er nog zo een bijeenkomst is mag je me dit steeds laten weten want ik wil graag meewerken aan zo projecten. Ik vond gewoon dat het wat grof overkwam en kan er nu wel om lachen. (Weet wel met wie ik spreek !!!) Ik ben ook tegen mensen die onze job (passie) onderschatten en ondermijnen.
|
|
FRANK
|
3-1-2011 18:13:16
ken wel iemand, je kan he bereiken op 0475 911 119
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|