Terug naar overzicht
Hoi! Wij doen ook de 2 op dezelfde dag. Omdat alles zo vlot mogelijk op elkaar zou volgen draag ik de hele dag mijn bruidskleed hoor. En je kan het al maar één dag dragen in je leven, geniet er van zolang je kan die dag! Ik denk ook dat niemand 2 jurken draagt als beide plechtigheden op één dag plaats vinden. Groetjes, Julie
Ik denk dat de traditie is dat je hem aanhoudt :)Je hebt maar 1 dag om die jurk te dragen, dus profiteer ervan!!!
Ik draag het mijne ook de hele dag! Het is zoals hierboven al gezegd werd: Ik wil van elke minuut genieten dat ik het aan heb en hoe langer ik dat kan rekken, hoe beter. Ik denk trouwens ook dat ieder bruidje dat doet als beide op 1 dag samen vallen hoor.. :)
Hey, wij zijn ook getrouwd voor de kerk en wet op dezelfde dag :-) Ik heb mijn bruidsjurk ook de ganse dag aangehouden. Je kan dat maar 1keer in je leven aandoen ;-) En onze fotoshoot was natuurlijk op dezelfde dag dus ja. Zo kon mijn lieve zus de eerst foto trekken :-) Dat was een speciaal moment tussen ons want heb een superband met haar. XXXX
Hoi, Wel ik denk dat ik een van de uitzonderingen ben dan.. Wij doen gemeentehuis en kerk op dezelfde dag, maar ik zal in het gemeentehuis een ander (simpeler) jurkje dragen.. Vanaf dat de beslissing gevallen was dat we gingen trouwen was er een grote duidelijkheid, mijn ventje zou zijn bruidje voor het eerst zien in haar kleer als ze naar het altaar toeloopt aan de arm van haar vader.. Als je een duidelijke dagindeling maakt kan je dat perfect inplannen. Onze fotoshoot is wel pas de dag erna (we trekken naar een andere locatie) dus heb dan nog een ganse dag om mijn kleed aan te hebben. Ik denk dat iedereen voor zijn eigen een beetje moet uitmaken wat het belangrijkste is; ik begrijp het zeker en vast de de meeste hun kleed zo lang mogelijk willen aanhebben; maar ik begrijp het eveneens als je (net zoals ons) HET moment pas wilt hebben in de kerk :) Veel succes!! groetjes
Ik droeg mijn jurk de hele dag, omdat de misviering direct na het gemeentehuis kwam. We hebben na het gemeentehuis ook al wat familiefoto's genomen in het gemeentepark. Maar ik begrijp Sannes standpunt zeker ook. Het lijkt me inderdaad heeel mooi dat je man je jurk pas ziet als jij de kerk binnenloopt! Als het praktisch haalbaar was, had ik daar misschien ook wel voor willen kiezen!