Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking

21-12-2010 21:07:29
Hallo,

Spijtig genoeg hebben wij een paar probleempjes met de tafelschikking, kan iemand hierbij helpen? Waar zet je de hoofdtafel, en de dansvloer? en hoe doe je het met de rest van de tafels?

Groetjessss, ...

Stéphanie
30-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1116

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik21-12-2010 21:38:28

dit vraag je best aan de feestzaal, zij hebben daar de meeste ervaring mee.
Doen wij ook. Ik geef hen aan hoeveel wij aan de hoofdtafel zullen zijn en dan geef ik alle aantallen per tafel door. Afspraak is : indien mogelijk ronde tafels.

succes

Stéphanie
30-9-2011
 Meld misbruik21-12-2010 21:43:41

Beste,

Wat als de ouders gescheiden zijn? en geen contact met elkaar kunnen hebben? Wie zet je dan langs wie?
Wij kunnen in onze zaal niet beschikken over ronde tafels, spijtig..

Liefs,

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik21-12-2010 22:11:28

wij hebben ook ronde tafels gevraagd en voor de eretafel een ovale. Met rechthoekige zit je ver van elkaar, en altijd een paar zo aan het uiteinde en hebben weinig contact met de rest

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik21-12-2010 22:53:52

tja, ik zou zeggen : die dag moeten ze hun eigen gevoelens maar even opzij zetten. Het is het huwelijk van hun dochter en dat primeert. Enkel tijdens de familiemomenten en het eten zijn ze aangewezen in elkaars buurt te zijn, daarn niet meer. Een paar uurtjes moet toch wel lukken,!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik22-12-2010 7:46:01

Onze (ronde) tafel stond centraal en de andere tafes stonden errond.
Voor gescheiden ouders is het mss beter om ze elk bij hun familie te zetten en voor jullie een tafel te voorzien met de getuigen en beste vrienden bvb. Als dat niet kan, tja, probeer dan die ouders zo ver mogelijk uit elkaar te zetten, hoewel ik ook vind dat ze voor een paar uur toch wel wat maturiteit mogen tonen en als volwassen mensen met elkaar kunnen omgaan. Het is al te gemakkelijk om het op jullie af te schuiven. Zoek een oplossing die jullie het beste lijkt. Willen ze toch per sé aan de eretafel, dan moeten ze elkaar maar "verdragen". Laat je niet manipuleren ; de tafelschikking vergt al meer dan werk genoeg (om niet te spreken over de rest vd organisatie) om er ook nog de grillen van de enen en anderen bij te nemen. Dus, doe zoals het jou het beste lijkt.

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik22-12-2010 7:46:08

Mja, ik zou het ook jammer vinden als je (schoon-)ouders zich niet 1 dag kunnen inhouden! Het is toch een van de mooiste dagen in het leven van hun kind?
Anyway, je hoeft ze niet naast elkaar te zetten, zeker niet als je geen ronde tafel hebt :) Gewoon genoeg mensen ertussen in plaatsen!

Stéphanie
30-9-2011
 Meld misbruik22-12-2010 15:48:57

Dankjewel voor de tips..
We zullen het moeten doen met lange tafels, want onze zaal beschikt niet over ronde tafels, en dat vind ik echt heel spijtig.
Het gaat hier over de schoonouders, dus heb er ook al niet veel aan te zeggen. Maar we zullen afwachten, Voor de tafelschikking ben ik ook al vroeg erbij, maar ik weet dat dit problemen gaat geven, en heb mijn vriend (Toekomstige Man :D) maar de opdracht gegeven om dit uit te zoeken! :D

xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...