Terug naar overzicht
Ik heb eens een foto gezien van een klein mandje dat opgevuld was met groen en bloementjes en daar zaten dan ook de ringen aan vast. Ik vond dat heel mooi.
Intrede lied This is the moment van Rene Froger Only love van Nana mouskouri
Hey, Wij hadden Here I am van Bryan Adams. Je moet de tekst ervan maar eens bekijken...is echt super geschikt als intredelied!
Alegria van Cirque du Soleil was ons intredelied. We hebben ooit een huwelijk meegemaakt waar de ringen aan héél grote ballons hingen. Die ballons hingen vast aan de stoelen van de bruid en bruidegom en bij het moment voor de ringen, trok men aan het touwtje zodat men aan de ringen kon. Die hingen nl. vastgemaakt bovenaan waar de ballon hing. Ik vond dat héél origineel en niemand die door had dat de ringen de hele tijd al aanwezig waren. Er bestaan ook 'ringroosjes': Is het bruidskindje een jongen of meisje en welke leeftijd? Een kraanwagentje waaraan de ringen bengelen, een trekdiertje,...
Wij hadden She van Elvis Costello als intredelied, live gezongen, emotioneel ...!
Als je een meisje als bruidskindje hebt kan je aan haar boeket de ringen vastmaken.
Op het huwelijk van een vriendin was het intredelied: only time will tell ~Nana Mouskouri. Klonk adembenemend in een grote kerk.
Wij hadden Here Comes the Sun van The Beatles en onze ringen hingen aan een klein bloemstukje. Als je wil, kan ik je foto's ervan doorsturen. GroetjesSabine
Allemaal hartelijk bedankt voor de ideetjes! Sabine, als je kan mag je wel een foto doormailen van het bloemstukje naar dodoken@hotmail.com . Ik denk dat ons intredelied misschien She van Elvis Costello zal worden. Here comes the sun was deze zomer het intredelied van mijn beste vriendin, dus das geen mogelijkheid. :) Groetjes, Dorien
Hoi hoi, Wat dacht je van een ballon in een hartvorm waaraan de ringen aan het lint geknoopt zitten dat het bruidskindje dan naar voren draagt? Dit heb ik bij de bruiloft van mijn schoonzus gezien. Wij zelf doen gewoon het ringkussentje. Veel succes! Groetjes Lizzy