TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
22-12-2010 19:35:54
Hey Kim, Eerst en vooral niet panikeren! De viering in de kerk duurt meestal maar drie kwartier, dus ik denk dat dat wel moet lukken. Misschien krap, maar wel haalbaar denk ik. Ik zou het ijskarretje niet perse afzeggen. Na de kerk gaan wij op fotoshoot en wij zetten de suite (na wat gezamenlijke foto's) dan af bij een taverne voor een hapje en drankje. Misschien is dat ook een idee voor jullie? We moeten nog wel afspreken met een taverne, maar ons plan was gewoon 1 à 2 drankjes per persoon en van hapjes misschien een kaasschotel en wat andere kleine hapjes. Je kan ook ergens picknicken en tegelijkertijd foto's nemen...
|
|
lies
2-7-2011
|
22-12-2010 21:04:42
Hoi Kim,
wij zijn van het principe dat je de mensen die aanwezig zijn tijdens de misviering niet "verplicht" een bezigheid of onderkomen moet bezorgen. Normaal weten de mensen dat het bruidspaar foto's moet maken en dergelijke... Wij laten iedereen vrij na de misviering om te doen wat ze graag willen. ik heb al vele mensen en vrienden gehoord die in de loop van de namiddag nog een klein dutje gaan maken om er 's avonds goed tegen aan te kunnen gaan. ik zou het jammer vinden dat mensen zich vervelen tijdens een geregeld namiddaguitje...
Maar iedereen is hier vrij in natuurlijk!
xje
|
|
Kim
21-5-2011
|
22-12-2010 21:34:31
Lies, ik bedoel niet de mensen die naar de misviering komen maar de suite .. Ouders, getuigen, broers en zussen, ..
|
|
Emmy
13-8-2011
|
23-12-2010 9:38:08
Hey Kim, als ik van U was, ik zou rap het uur 14h30 vragen aan de kerk, of zelfs 15h. Wij doen het ook zo: 10h30/11h gemeentehuis en 15h de kerk. je gaat echt te weinig tijd hebben tussen gemeentehuis en kerk. Je gaat zo gestresst zijn om er op tijd te geraken. 11h beginnen, neem nu 11h20 gedaan, naar buiten gaan, felicitaties, misschein toch mensen die zijn gekomen, onvoorziene omstandigheden,... en dan vervoer naar kerk en dit alles op een uur. Ik zou het echt niet doen meisje. Het is toch niet de bedoeling om rap rap de auto's in en vliegen vliegen naar de kerk. Dan is je dag toch ook beter verspreid, vermits je geen teceptie doet. En ... dan kan je ook rustiger genieten na de kerk ivm ijskarretje om anders op je klok weeral te kijken en je ijsje in t slikken want er is a jullie nog een mis, die toch ook weeral snel achter die van jullie is (12h en 13h30).Het kan altijd wat uitlopen he, zeker als een drankje, hapje, ijsje doet aan de kerk.
Laat je iets weten wat het wordt?
's middags kan je toch een kleinigheidje gaan eten ergens, iets gewoons. Of toch ergens bij iemand thuis, dan heb je ook even een rustpuntje en iets om naar uit te kijken, de kerk. Ik denk dat anders alles zo rap rap is en ook direct gedaan. Om 12h de kerk, 12h45 gedaan !! Dan moe je daarna toch ook eten he.
Lieve groetjes
|
|
Kim
21-5-2011
|
23-12-2010 20:14:01
Emmy, dat zal ook niet meer gaan eh aangezien er om 13.30u al mensen trouwen (na ons) en er maximum 2 zijn op 1 dag - op de uren die nu dus vast liggen. Pffff ..
|
|
Emmy
13-8-2011
|
23-12-2010 21:08:40
Je zei dat je kon kiezen tussen 12h en 14h30. Dus dan van 14h30. Maar idd dat ander koppel heeft misschien van 14h30, er 13h30 van gemaakt.
Ik zou echt naar je pastoor bellen en nog wel vandaag, dat je van dat vervelend gevoel af bent. Vraag hem voor om 15h, wie weet vind hij dat niet erg. Is voor hem toch ook beter dan, meer aaneensluitend. Je neen heb je, een ja kan je krijgen he.
Ik zou er niet veel uitleg aan geven, zou gewoon zeggen: we zouden graag ons uur veranderen.
Ik denk dat het geen probleem gaat zijn.Dat ander koppel was ook 1,5 uur na jullie (van 12h tot 13h30) dus na dat van dat ander koppel (13h30) is dan ook 1,5 uur, dus 15h.
Gewoon proberen. IK DUIM MEE
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|