Terug naar overzicht
Hoi Jeff, Ik ben ook zelf mijn uitnodigingen en vieringsboekjes enzo aan het maken, maar vond ook niet direct een site voor inspiratie. Ik heb mijn inspiratie opgedaan door eens door de Ava te lopen en verschillende dingen met elkaar te combineren en dan te nemen wat ik zelf graag zie... Veel succes alvast! Groetjes Lesley
kijk vooral eens op Nederlandse trouw-sites vb theperfectwedding.nl, of trouwshop.nl (forum) of google eens op DIY wedding, of Martha Steward weddings dan vind je echt veel (te veel)
@ Ce, Uitstekend plan om te kijken bij Martha Steward, had er zelf ni opgekomen! maar idd TE veel :-) kan ni kiezen :-)
hallo, we hebben nog het overschot van onze trouwfeest Speciale plakker afmetingen: L: 44cm B: 15cm 2.5 euro per stuk, 4 stuks voor 8 euro hierbij de link: http://nl.kapaza.be/antwerpen/decoratie-plakker-27516911.htm grts
Hallo, voor je tafeldecoratie moet je eens kijken bij www.flowersandlights.be Ze hebben van die led onderwaterlichtjes in alle kleurtjes waarmee je een perfect kleuraccent kunt toevoegen aan je tafeldeco! En de lichtjes zijn volledig brandveilig! En de lichtjes heb ik gevonden bij www.tuinwinkel.be . Veel succes