TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lesley
8-7-2011
|
23-12-2010 7:16:47
Hoi Veerle,
Bij ons is het ook een intiem feest, met enkel de dichte familie en de dichte vrienden voor het avondfeest en dan enkele collega's voor het dessert, in totaal zo'n 50 personen.
Ik ben van plan om enkel uitnodiging te sturen naar de mensen die we echt vragen voor het feest of dessert/dansfeest, dit zijn ook de mensen die ik er echt bij wil. De andere mensen kunnen natuurlijk wel naar de viering komen, maar ik ga ervan uit dan ze dan gewoon es zullen vragen hoe laat de viering is, als ze willen komen... Of ben ik hier ook verkeerd in?
Groetjes Lesley
|
|
Véronique
31-7-2009
|
23-12-2010 8:15:46
Ik heb ook enkel uitnodigingen verstuurd naar mensen die uitgenodigd waren (op receptie, avond- of dansfeest). Maar ik kan je zeggen, de tam-tam gaat wel snel, hoor! Mensen die echt willen komen vragen wel aan jou persoonlijk of aan vrienden of familie om hoe laat jullie trouwen. In onze kerk zaten ook mensen die geen uitnodiging hadden gekregen (vrienden van mijn ouders, buren van mijn ouders,...). Ik vind ook dat als je een uitnodiging stuurt zonder meer dat het precies is alsof je een cadeau verwacht (of mensen zien dat toch zo en voelen zich moreel verplicht iets te geven).
|
|
Evelien
4-6-2011
|
23-12-2010 8:20:27
Je kan dit ontgemakkelijke gevoel misschien oplossen door een kleine receptie te organiseren na de kerk en daar de andere mensen op uitnodigen.
Een uitnodiging sturen naar mensen die je niet echt uitnodigd voor een feest geeft volgens mij de indruk dat je toch iets van her verwacht.
|
|
Kim
27-8-2011
|
23-12-2010 10:23:12
Hey Veerle, wij trouwen ook intiem, ongeveer 50 personen, enkel deze mensen krijgen een uitnodiging. Je kan toch nooit voor iedereen goed doen. Het is jullie dag!
|
|
veerle
21-5-2011
|
23-12-2010 10:31:47
Bedankt voor de reacties. Ik dacht er eigenlijk ook al zo over. We zijn gisteren ons zaaltje gaan vastleggen. Het feest(je) zal in "Den Duiventoren" in Bazel doorgaan. Er is daar een klein gezellig zaaltje aan, en het ziet er allemaal wel heel gezellig en gemoedelijk uit, ook heel vriendelijke mensen. We kijken er al naar uit. Ook een mooie locatie daar, vlak aan het kasteel van Bazel. Mooi voor de foto's. groetjes en bedankt iedereen.
|
|
Anika
9-4-2011
|
23-12-2010 15:30:10
ik ben het hier niet helemaal mee eens. wij geven ook uitnodigingen aan enkele mensen die niet verder worden gevraagd voor receptie of diner. Dit zijn er natuurlijk wel niet veel, maar toch een tiental. Ik denk hierbij aan vrienden van de ouders, mensen die expliciet om een uitnodiging vroegen,... Je vraagt deze niet op het feest zelf, maar bij ons willen onze ouders wel dat ze een uitnodiging krijgen. Maar daar moet iedereen natuurlijk mee doen wat hij /zij wil..
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|