Terug naar overzicht
Hoi Claudia, wij doen het normaal ook zo, maar aangezien ik net als jij nog niet veel huwelijksvieringen heb meegemaakt weet ik niet of dit veel zo gedaan wordt. Wat ik me afvraag is hoeveel minuten je eigenlijk nodig hebt om naar voren te gaan, want een liedje duurt al gauw 3 minuten. groetjes
Hoi, Wij nemen 1 liedje voor het binnenkomen van zowel de suite als ikzelf met mijn vader. Bij ons is het Allegria en dit wordt live gezongen. Dan kunnen de zangers dit zolang of zo kort maken als nodig is. Als je met cd's werkt kan je vragen of iemand de muziek stilletjes dimt als hij/zij ziet dat de mensen allemaal binnen zijn. Zo vermijd je dat alles nodeloos lang wordt gerokken. Ik heb het al vaak zo gezien hoor. Groetjes, ulie
Hey, Wij hadden 2 liedjes.... Moring Mood uit de Peer Gynt Suite voor de suite en mijn man en zijn moeder en Here comes the sun van The Beatles voor mijn papa en ikzelf. GroetjesSabine
Ja, wij wilden het themalied doen van Forrest Gump voor mijn vriend en de suite en voor mijn vader en mij dan She van Elvis Costello. Wij hebben twee mensen die komen zingen in de viering, dus zij weten ook wel hoe dit moet denk ik. Maar wordt dan het gehele lied gezongen of gedeeltelijk?
Wij hadden ook Allegria voor de hele suite. Dat is zeker lang genoeg! 2 liedjes lijkt me héél lang, tenzij je natuurlijk de muziek laat 'uitdoven' en dan het andere lied laat beginnen, maar ik weet niet of dat wel 'mooi' is...
Wij hebben ook gekozen voor 1 nummer. Eerst gaat de suite binnen, en als laatste zal ik dan met mijn papa binnenkomen. Het koor zal een nummer van Enya zingen.Ik denk ook dat 2 volledige nummers wat lang is... Je kan vb overgaan in het 2de nummer als de suite binnen is. Dan moet je wel iemand hebben die dit kan volgen en zo de nummers correct laat afspelen.
wij hadden ook één nummer! She van Elvis costello. (ook live gezongen) Mijn papa en ik zijn binnen gekomen als het liedje al even bezig was en ze hebben het dan ook helemaal uitgespeeld. als ik aan dat moment denk, krijg ik nog kippenvel :)